یکی از راه های قوی شدن ایران تقویت روحیه کتابخوانی است
يکي از راه هاي قوي شدن ايران تقويت روحيه کتابخواني است

یکی از راه های قوی شدن ایران تقویت روحیه کتابخوانی است

حجت الاسلام موسوي با اشاره به فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در حوزه کتابخواني در طرح ملي «ايران قوي»،گفت: يکي از راه هاي قوي شدن ايران تقويت روحيه کتاخواني است که کانون هاي مساجد با فعاليت در قالب رواق کتاب در اين زمينه فعالت خوبي را دارند.
شناسه خبر : 22559 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در جلسه شورای اداری ستاد کانون های های فهما استان با حضور معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اجرای طرح ملی ایران قوی در راستای دومین رویداد ملی فهما،گفت: در طرح ایران قوی کانون های مساجد در 3 شبستان و 12 رواق فعالیت می کنند و امتیاز لازم را کسب خواهند کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: رواق کتاب یکی از رواق های مهم در طرح ملی ایران قوی است که کانون ها ی مساجد با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در در این رواق فعالیت می کنند.

 

وی گفت: برگزاری طرح شنبه های کتاب با محوریت معرفی کتاب در شنبه هر هفته،برگزاری نشست های باشگاه های کتابخوان و مسابقات مختلف کتابخوانی از مهمترین برنامه های رواق کتاب در طرح ملی ایران قوی است.

 

وی با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت مناسبی در حوزه روستایی دارد، بیان کرد: کانون های مساجد به عنوان یکی از ارکان فرهنگی در سطح روستاها هستند که می توانند فعالیت خوبی در زمینه روستاهای دوستدار کتاب داشته باشند.