توزیع 1600 بسته گوشت قربانی در استان سمنان
توزيع 1600 بسته گوشت قرباني در استان سمنان

توزیع 1600 بسته گوشت قربانی در استان سمنان

حجت الاسلام موسوي از توزيع سومين مرحله گوشت قرباني به تعداد 1600 بسته در ماه جمادي الثاني در بين زنان سرپرست خانوار در سطح استان سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 23723 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر،بیان کرد: به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره(س) تعداد 1600 بسته گوشت قربانی بین زنان سرپرست خانوار استان سمنان توزیع گردید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به برنامه توزیع گوشت قربانی میان محرومان در ماه جمادی الثانی، اظهار کرد: در این ماه با همکاری خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» ، موسسه حضرت خدیجه(س) ،کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س)استان قم و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان توزیع گوشت قربانی انجام شد.

 

وی با تقدیر از همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)،سازمان بهزیستی و .. که همکاری لازم را داشتند،بیان کرد:گوشت های قربانی در تمامی شهرستان های استان سمنان توزیع گردیده است.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اجرای سنت حسنه عقیقه ابراز داشت: این روزها برای سلامتی فرزندان مان کارهای بسیاری انجام می دهیم همچون تست غربالگری، واکسیناسیون و ... در کنار اینها خوب است دستورات دینی برای رفع بلا از فرزندان به ویژه نوزادان را هم اجرا کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: عقیقه کردن گوسفند توصیه آموزه های دینی در این راستا است که هم از فرزندان ما دفع بلا می کند و هم دعای خیر آنها را که از گوشت حاصل از آن بهره مند می شوند در این شرایط خاص اقتصادی بدرقه راه مان می کند.