امام خمینی(ره)مهندسی اسلام برای حاکمیت در جهان را به رخ جهانیان کشید
امام خميني(ره)مهندسي اسلام براي حاکميت در جهان را به رخ جهانيان کشيد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

امام خمینی(ره)مهندسی اسلام برای حاکمیت در جهان را به رخ جهانیان کشید

حجت الاسلام موسوي با بيان اينکه سرآغاز فجر انقلاب اسلامي با ورود تاريخي حضرت امام خميني(ره) بنيانگذار و معمار کبير انقلاب اسلامي رقم خورد،افزود: امام راحل توانست مهندسي اسلام را براي حاکميت در جهان به رخ جهانيان بکشد.
شناسه خبر : 23729 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در حاشیه برنامه افتتاحیه برنامه های  دهه مبارک فجر در امامزاده اشرف(ع) سمنان در گفتگویی با بیان اینکه هنر معمار کبیر انقلاب اسلامی برای پیروزی انقلاب بر کفر جهانی شرق و غرب را درسه محور خلاصه می شود،بیان کرد: توکل به خدا،ایمان به حضور مردم و سایر ملت های آزادایخواه جهان و معرفی ولایت فقیه به عنوان نمونه اصلی حاکمیت بر مردم در برابر قدرت های مادی و شرق و غرب و با این سه محور امام به تمام مردم جهان ثابت کرد که حاکمیت اصلی برای اسلام است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود:امام  راحل به همه مردم آزادیخواه جهان ثابت کرد که اگر ما بخواهیم در راه اسلام قدم برداریم و اسلام را بر مردم جهان معرفی کنیم باید حکومت تشکیل دهیم و به دنیا نشان دهیم که با محوریت معنویت و دین و سیاست می توان حکومت کرد و نشان داد که هر گز دین از سیاست جدا نیست.

 

وی با بیان اینکه ماموریت مهمی که معمار کبیر انقلاب اسلامی آن را بیان کرد زمینه سازی برای حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) بود ،تصریح کرد:امام راحل فرمود ما برای ماموریت بزرگی انقلاب کردیم که باید زمینه را برای ظهور و حضور امام زمان(عج) فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی گفت:جرقه ایجاد حکومت اسلامی و در ادامه آن امت اسلامی از دهه فجر آغاز شد و همه مسلمانان ایران و سایر نقاط جهان و همه انسان های آزاده جهان دیدند که قدرت های مادی هر چند دارای عده و عده با شند توان مقابله با اسلام را ندارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود:اگر همه مسلمانان با توکل بر خدا و با روحیه ایثار و شهادت و شهامت و صبر بر مشکلات تلاش کنند و پشتیبان این انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه باشند و قطعا و یقینا پیروزی های بیشتری در پیش است.

 

وی بیان کرد:امروز در حالی وارد چهل و سومین سال پیروزی این انقلاب درخشان شده ه ایم که زحمات زیادی کشیده شده است و شهدای زیادی تقدیم شده است این راه هنوز ادامه دارد.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: راه ایثار و شهادت باز است تا پرچم این انقلاب بدست صاحب اصلی اش حضرت ولی عصر(عج) برسد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تاکید کرد:ما فرزندان مسجدی این انقلاب با تلاش در سنگر اسلام یعنی مسجد باید پیش از این تلاش کنیم تا کشتی انقلاب اسلامی همچنان با محوریت مسجد به راه خودش ادامه دهد و همه ما خادمان مساجد نیز در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.