گام دوم انقلاب اسلامی متعلق به جوانان است
گام دوم انقلاب اسلامي متعلق به جوانان است
مدیر حوزه های علمیه استان سمنان:

گام دوم انقلاب اسلامی متعلق به جوانان است

حجت الاسلام رستميان گفت: گام دوم انقلاب اسلامي به فرموده رهبر معظم انقلاب براي جوانان است و اين امانت و خون شهدا که را به اينجا رسيده است بايد توسط جوانان ادامه داشته باشد.
شناسه خبر : 23778 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)از سمنان؛ حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در برنامه 10 شب 10 مسجد در مسجد بقیه الله شهر سمنان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،بیان کرد: انقلاب ۴۳ ساله ما و مبارزات قبل آن همیشه با دشمنی های سرسختانه مواجه بوده و در راس همه اسن دشمنی ها آمریکای جنایتکار بوده است که همه کشور ما تحت سلطه شیطان بزرگ در قبل از انقلاب بوده است.
 

مدیر حوزه های علمیه استان سمنان با بیان اینکه با انقلاب اسلامی در ایران دشمنان بدنبال بازپس گیری ایران بودند ،افزود:زمانی که شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را از زبان مردم ایران شنیدند  و نوع حکومت ایران را بعنوان یک حکومت مردمی شناختند دشمنی ها را دوچندان کردند.

 

وی با بیان اینکه مبانی اسلامی و حاکمیت اسلام در ایران جریان دارد و البته اسلام ابعاد گسترده ای دارد، تصریح کرد: درخت انقلاب اسلامی و در سختی ها و مشکلات رشد کرده است و مقاومت ملت ریشه در سختی هایی بوده که ملت ما کشیده است.


حجت الاسلام رستمیان در ادامه  با اشاره به اینکه ما ۳ سال از تاریخی که دشمن آرزو داشت که انقلاب اسلامی تمام شود و متوقف شود و علیرغم سختی های فراوان  از این مشکلات عبور کردیم،افزود: توانمندی های ایران اسلامی در شرایط سخت بوده است و اگر در حوزه های مختلف از جمله موشکی و هسته ای جایگاه خوبی در جهان داریم بعلت این است که بر نیروی داخل تکیه و اعتماد کردیم.


مدیر حوزه های علمیه استان سمنان  گفت:ایران اسلامی شهدای ترور را تقدیم این انقلاب کرده است که بصورت ناجوانمردانه به شهادت رسیدند و دشمنان با خیال نوپا بودن انقلاب اسلامی و با ترور شخصیت های انقلابی سعی بر سرنگونی انقلاب داشتند اما ناکام ماندند و جنگ تحمیلی را به راه انداختند و فنته های مختلف را راه انداختند.


وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که در ماندگاری انقلاب تاثیر داشته حضور مردم بوده است ،بیان کرد: اگر مردم در صحنه نباشند کار پیش نخواهد رفت و بدست مردم حرکت حق پیش خواهد رفت  وهر جا که مردم وارد میدان شدند آنجا موفق بودیم و باید به مردم اعتماد کرد و نباید فریب تحریکات دشمن را بخوریم  و افتخار ما داشتن ملت مقاوم است .


حجت الاسلام رستمیان افزود:ملت ایران در زمینه مقابله کرونا بویژه در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه وارد میدان شدند و به کشورهای غربی وابسته نبودند و ان شاء الله این کشور با عنایت خداوند متعال به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید.


مدیر حوزه های علمیه استان سمنان در پایان تاکید کرد:گام دوم انقلاب برای جوانان است و این امانت و خون شهدا که را به اینجا رسیده است باید توسط جوانان ادامه داشته باشد.

 

در ابتدای این مراسم نیز گروه سرود کنون فرهنگی هنری رهپویان وصال و پایگاه مقاومت بسیج مسجد بقیه الله به اجرای برنامه پرداختند.