مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد فعالیت صادقانه و دلسوزانه ای دارند
مديران کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد فعاليت صادقانه و دلسوزانه اي دارند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد فعالیت صادقانه و دلسوزانه ای دارند

حجت الاسلام موسوي با بيان اينکه مديران کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد فعاليت صادقانه و دلسوزانه اي دارند، افزود: فعاليت بدون مزد و پاداش اين قشر در مسير حفظ ارزش هاي اسلامي و انقلابي است و بايد قدردان تلاش هاي آن ها باشيم.
شناسه خبر : 24086 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در دیدار با مدیر کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم(ع) شاهرود با بیان اینکه مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد فعالیت صادقانه و دلسوزانه ای دارند، بیان کرد: فعالیت بدون مزد و پاداش این قشر در مسیر حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی است و باید قدردان تلاش های آن ها باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود:مرد و زن متولی در مساجد با قلبی خاص و مهربان و با نیت خدمت به حوزه فرهنگ و هنر جامعه خود فعالیت می کنند و اگرچه نامی از آن ها برده نمی شود اما یاد آن ها همواره بر زبان ها جاری و در قلب مردم جای دارند.

 

وی تصریح کرد: برخی از این مسئولیت خطیر برای اندوخته دنیای گذرا استفاده می کنند و یا بی تفاوت به مسئولیت خود هستند اما بسیاری نیز بیش از حد توان و مسئولیت فقط به یاد شهدا، تداوم راه انبیا و ادای دین به جامعه گام بر می دارند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از ارکان اصلی و چهره های اثرگذار مناطق مختلف کشور هستند، افزود:مدیران کانون های مساجد در دایره مسئولیتی خود به عنوان یک معتمد، چهره فرهنگی، فردی دلسوز و مهربان در بین افراد جامعه مطرح هستند و چه بسیار وقت هایی که این چهره های بی ادعا الگویی برای آیندگان شده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود:مدیران مسئول کانون های مساجد امروز به عنوان رزمندگان جنگ نرم و ادامه دهندگان راه شهدا بوی ایثار و مهربانی را در جامعه پراکنده کرده و سبب خیر و برکت برای هر منطقه، روستا و دیاری در فاصله دور و نزدیک هستند.