زمینه‌سازی حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)بهترین دستاورد انقلاب اسلامی است
زمينه‌سازي حکومت جهاني حضرت مهدي(عج)بهترين دستاورد انقلاب اسلامي است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

زمینه‌سازی حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)بهترین دستاورد انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام موسوي با اشاره به بيداري اسلامي در منطقه با الگوگيري از انقلاب اسلامي ايران گفت: انقلاب اسلامي ايران بهترين و زيباترين دستاوردي که دارد اين است که انقلاب اسلامي زمينه ساز حکومت جهاني حضرت مهدي(عج) مي باشد.
شناسه خبر : 24187 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مهدیشهر با بیانن اینکه انقلاب اسلامی بهترین و زیباترین دستاوردی که دارد زمینه سازی حکومت جهانی حضرت مهدی  (عج) است،بیان کرد: امروز چشم امید تمام مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی است و امروز شاهد هستیم که ایران اسلامی در زمینه های مختلف علمی ،نظامی،پزشکی و ... پیشرفت کرده ایم و جایگاه خوبی در سطح جهان داریم

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر مشخص کردن راه مومنین ،افزود: اهل ایمان با کافران هیچ ارتباط و دوستی ندارند و باید در برابر کفار ایستادگی کنند .



وی گفت:منافقین با کفار رابطه تنگاتنگ دارند و شاهان ایرانی در دوران قاجار و پهلوی با کفار رفاقت تنگاتنگ داشتند و ماندن و رفتن آنان نیز در دستان بیگانگان بود.



حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ارتباط جامعه اسلامی با کفر معنایی ندارد ،تصریح کرد: انقلاب اسلامی این ارتباط که در زمان پهلوی بود را قطع کرد و در جایی که مردم پیرو اسلام بودند راه و روش اسلام را محوریت قرار دادند.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در ادامه با  بیان اینکه آنچه که امروز مهم است این است که ما سستی نکنیم و در برابر دشمن با قدرت ایستادگی کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم ،ابراز داشت: توکل برخدا و استفاده از توان و ظرفیت مردم همواره مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است و اگر در جایی همه ما به ولی امر مسلمین گوش ندهیم ضربه خواهیم خورد و باید همواره گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.



وی افزود: تمام جهان و غرب در اوایل انقلاب اسلامی علیه ایران بودند اما نتوانستند کاری کنند و این استواری ملت ایران بعلت توکل به خداوند و پیروی از منویات ولی فقیه بوده است.
 


حجت الاسلام موسوی گفت: اگر دشمنان شبهاتی در زمینه جمهوری اسلامی در جامعه مطرح کرد باید برای این رفع شبهات پاسخ داشته باشیم و انقلابی و محکم با این شبهات برخورد کنیم و به نسل جوان باید اطلاعات صحیح در زمینه اسلام و انقلاب اسلامی دهیم.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه همه ما بدهکار انقلاب اسلامی و خون شهدا هستیم و با این ذهنیت باید پاسخ شبهات دشمن را بدهیم و باید امید را در جامعه تزریق کنیم ، بیان کرد: نکته اصلی سخنان مقام معظم رهبری امید آفرینی در جامعه است و این روحیه امید است که اسلام و شیعه را به جلو هدایت می کند.
 


وی تصریح کرد: در دهه فجر  نباید گول تبلیغات دشمن را خورد و امروزه دشمن جنگ رسانه ای را نیز در  کنار سایر جنگ ها وارد میدان کرده است و با هدف نا امید کردن مردم دست به جنگ رسانه ای زده است و به فرمایش رهبر معظم  انقلاب  اسلامی باید در برابر این جنگ نیز با ایمان قوی ایستادگی کنیم و در کنار ایمان قوی باید خودمان را مسلح به سلاح قرآن و معرفت به اهل بیت و بصیرت کنیم.



حجت الاسلام موسوی با اشاره به کلام رهبری مبنی بر اینکه باید نهال امید به آینده را باید در خود پرورش دهیم ،تاکید کرد:نخستین و ریشه ای ترین جهاد در بین مردم کاشتن نهال امید و برکندن نومیدی و یاس در جامعه است.