طرح سفیران اجتماعی نقش پررنگی در آگاهی‌بخشی و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی ایفا می کند
طرح سفيران اجتماعي نقش پررنگي در آگاهي‌بخشي و پيشگيري از بروز آسيب‌هاي اجتماعي ايفا مي کند
فرماندار میامی:

طرح سفیران اجتماعی نقش پررنگی در آگاهی‌بخشی و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی ایفا می کند

ملايري با تقدير از اجراي طرح ملي سفيران اجتماعي توسط کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ،افزود: اين طرح با محوريت مسجد و خانواده نقش پررنگي در آگاهي‌بخشي و پيشگيري از بروز آسيب‌هاي اجتماعي ايفا مي کند.
شناسه خبر : 25732 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛احمد ملایری در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته درخصوص رفع مشکلات و معضلات اجتماعی شهرستان، بیان کرد: کودکان و نوجوانان همواره در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند و شکاف بین والدین و آن‌ها نیز می‌تواند منجر به آسیب‌پذیری بیشتر آنان شود.


فرماندار میامی با بیان اینکه کانون های مساجد در بخش حساس کودک و نوجوان در حال فعالیت هستند، ادامه داد: مشاوران و مربیان در این مواقع می‌توانند همچون یک پزشک آسیب‌ها را معالجه کند و با ارتباطی که با کودکان و نوجوانان دارند در رفع آسیب های اجتماعی تاثیرگذار باشند.


نماینده عالی دولت در شهرستان میامی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش‌های صورت‌گرفته در سالیان گذشته، برخی نقاط شهرستان نیازمند توجه بیشتر برای رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی هستند.


وی ضمن تقدیر از برگزاری کارگاه های مشاوره خانواده بضورت خصوصی و عمومی در شهرستان،تصریح کرد: مشاوران و مربیان می‌توانند نقش پررنگی در آگاهی‌بخشی و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی ایفا کنند.