ضرورت مشارکت دستگاه های اجرایی در اجرای طرح سفیران اجتماعی در میامی
ضرورت مشارکت دستگاه هاي اجرايي در اجراي طرح سفيران اجتماعي در ميامي
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان :

ضرورت مشارکت دستگاه های اجرایی در اجرای طرح سفیران اجتماعی در میامی

حجت الاسلام موسوي با اشاره به اجراي طرح سفيران اجتماعي در شهرستان ميامي گفت: در راستاي اجراي بهتر اين طرح نيازمند مشارکت دستگاه هاي اجرايي شهرستان بويژه فرمانداري، اداره بهزيستي و کميتۀ امداد نيز هستيم.
شناسه خبر : 25733 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رساننه ای(فهما) از سمنان؛حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی ،مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان با حضور در فرمانداری شهرستان میامی  با احمد ملایری فرماندار این شهرستان دیدار کرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان با بیان این‌که طرح سفیران اجتماعی براساس تفاهم‌نامه وزارت کشور با ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و مساجد کشور در مناطق آسیب‌پذیر اجرا می‌شود، گفت: از تیرماه سال ۹۸ این طرح در شهرستان میامی در مناطق نردین، رضوان، کلاته‌اسد و محلۀ عمارت و شهرک امام(ره) شهر میامی آغاز شده و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.


وی افزود: در راستای اجرای بهتر این طرح نیازمند مشارکت دستگاه های اجرایی شهرستان بویژه فرمانداری، اداره بهزیستی و کمیتۀ امداد نیز هستیم.


حجت الاسلام موسوی بیان کرد: در راستای این طرح کارگاه های آموزشی بویژه در زمینه مشاوره خانواده به صورت عمومی و خصوصی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه  در سطح شهرستان برگزارگردید.