استمرار طرح سفیران اجتماعی اهمیت ویژه ای دارد
استمرار طرح سفيران اجتماعي اهميت ويژه اي دارد
شهردار میامی:

استمرار طرح سفیران اجتماعی اهمیت ویژه ای دارد

محمدي با بيان اينکه اقدامات فرهنگي و اجتماعي نيازمند وقت بيشتري مي باشد،گفت: طرح سفيران اجتماعي يک طرح در حوزه اجتماعي با محوريت مساجد است که استمرار اينونه طرح ها در شهرستان اهميت ويژه اي دارد.
شناسه خبر : 25736 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛علی اکبر محمدی در نشستی با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در شهرداری میامی با بیان اینکه برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیازمند زمان بیشتر برای تاثیر گذاری بهتر می باشد،ابراز داشت: طرح ملی سفیران اجتماعی به عنوان طرحی با محوریت مسجد ،خانواده و محله از اهمیت ویژه ای در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برخوردار است.

 

شهردار میامی با اشاره به اینکه اینگونه طرح های ملی باید استمرار داشته باشد،افزود:شهرداری میامی آمادگی هر گونه همکاری با کانون های فرهنگی هنری مساجد در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در سطح شهر می باشد و وظیفه خود می دانیم که برای کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان تلاش کنیم.

 

وی با تقدیر از برگزاری کارگاه های مشاوره در سطح شهرستان،بیان کرد: با توجه به آسیب های موجود در جامعه بویژه طلاق،ازدواج های زود هنگام ،اعتیاد ،فضای مجازی و... برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره بصورت عمومی و خصوصی بسیار تاثیر گذار می باشد.