اجرای طرح سفیران اجتماعی در دو محله شهر میامی
اجراي طرح سفيران اجتماعي در دو محله شهر ميامي
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان:

اجرای طرح سفیران اجتماعی در دو محله شهر میامی

حجت الاسلام موسوي : با توجه به اينکه طرح سفيران اجتماعي در دو محله از شهر ميامي در حال اجرا مي باشد به منظور برگزاري هر چه بهتر اين طرح و تاثيرگذاري بيشترطرح نيازمند مشارکت شهرداري ميامي نيز هستيم.
شناسه خبر : 25737 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رساننه ای(فهما) از سمنان؛حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی در دیدار با شهردار میامی با تشریح طرح سفیران اجتماعی بیان کرد:طرح سفیران اجتماعی براساس تفاهم‌نامه وزارت کشور با ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و مساجد کشور در مناطق آسیب‌پذیر اجرا می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: این طرح از تیرماه سال ۹۸ با حضور معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رونمایی شد و در مناطق نردین، رضوان، کلاته‌اسد و محلۀ عمارت و شهرک امام(ره) شهر میامی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.
 

وی با اشاره به اینکه شهرداری در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر نقش مهمی را ایفا می کنند، افزود: با توجه به اینکه طرح سفیران اجتماعی در دو محله از شهر میامی در حال اجرا می باشد به منظور برگزاری هر چه بهتر این طرح و تاثیرگذاری بیشترطرح نیازمند مشارکت شهرداری میامی نیز هستیم.

 

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: در راستای این طرح کارگاه های آموزشی بویژه در زمینه مشاوره خانواده به صورت عمومی و خصوصی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه  در سطح شهرستان برگزارگردید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان از اجرای طرح مشاوره در مسجد در راستای طرح سفیران اجتماعی خبر داد و افزود: مساجد در اسلام جایگاه ویژه ای در حوزه های مختلف اجتماعی،فرهنگی و ... داشته اند و اجرای طرح مشاوره در مسجد نیز به منظور احیاء جایگاه اجتماعی مساجد و حل مشکلات جامعه می باشد.