اجرای طرح مشاوره در مسجد در راستای طرح سفیران اجتماعی در شهرستان میامی
اجراي طرح مشاوره در مسجد در راستاي طرح سفيران اجتماعي در شهرستان ميامي
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان :

اجرای طرح مشاوره در مسجد در راستای طرح سفیران اجتماعی در شهرستان میامی

حجت الاسلام موسوي از اجراي طرح مشاوره در مسجد در راستاي طرح ملي سفيران اجتماعي در شهرستان ميامي با محوريت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 25760 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی در دیدار با امام جمعه میامی با تشریح طرح سفیران اجتماعی بیان کرد:طرح سفیران اجتماعی براساس تفاهم‌نامه وزارت کشور با ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و مساجد کشور در مناطق آسیب‌پذیر اجرا می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: این طرح از تیرماه سال ۹۸ با حضور معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رونمایی شد و در مناطق نردین، رضوان، کلاته‌اسد و محلۀ عمارت و شهرک امام(ره) شهر میامی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.
 

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: در راستای این طرح کارگاه های آموزشی بویژه در زمینه مشاوره خانواده به صورت عمومی و خصوصی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه  در سطح شهرستان برگزارگردید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان از اجرای طرح مشاوره در مسجد در راستای طرح سفیران اجتماعی خبر داد و افزود: مساجد در اسلام جایگاه ویژه ای در حوزه های مختلف اجتماعی،فرهنگی و ... داشته اند و اجرای طرح مشاوره در مسجد نیز به منظور احیاء جایگاه اجتماعی مساجد و حل مشکلات جامعه می باشد.