کانون های فهما پل ارتباطی بین هنرمندان و مساجد هستند
کانون هاي فهما پل ارتباطي بين هنرمندان و مساجد هستند

کانون های فهما پل ارتباطی بین هنرمندان و مساجد هستند

فلاح گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد پل ارتباطي بين هنرمندان،فرهنگيان و اصحاب رسانه با مساجد هستند و کشف استعداد هاي بچه هاي مسجد در حوزه هاي مختلف را در دستور کار دارند.
شناسه خبر : 25822 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛فرشید فلاح لاله زاری  در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان و با حضور  کارکنان ستاد فهما استان سمنان به مناسبت 18 اسفند ماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد ،ابراز داشت: تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در 18 اسفند سال 1371 در واقع غرس نهال پر خیر و برکت برای انقلاب اسلامی با محوریت مسجد بوده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه کانون های مساجد در حوزه فرهنگ و هنر در بستر مسجد فعالیت خوبی را دارند،افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد پل ارتباطی بین هنرمندان،فرهنگیان و اصحاب رسانه با مساجد هستند و کشف استعداد های بچه های مسجد در حوزه های مختلف را در دستور کار دارند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان سمنان 264 کانون فرهنگی هنری نساجد فعالیت دارند،بیان کرد: بیش از 23 هزار نفر عضو کانون های مساجد در سطح استان می باشند که این تعداد اعضاء به لحاظ جمعیت و تعداد کانون از میانگین کشوری نیز بالاتر است.

 

فلاح با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری امور به مردم ،تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نهادی مردمی هستند که مدیریت آن با امام جماعت و نمازگزاران مسجد می باشد که تلاش می کنند تا درتولید و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری از دل مسجد تاثیر گذار باشند.