کانون های مساجد مراکزی تاثیرگذار برای تربیت شخصیت های دینی و انقلابی محسوب می‌شوند
کانون هاي مساجد مراکزي تاثيرگذار براي تربيت شخصيت هاي ديني و انقلابي محسوب مي‌شوند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

کانون های مساجد مراکزی تاثیرگذار برای تربیت شخصیت های دینی و انقلابی محسوب می‌شوند

فلاح ضمن گراميداشت هجدهم اسفند ماه،سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور ،گفت:کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مراکزي ارزشمند براي تربيت شخصيت هاي ديني و انقلابي مي باشند.
شناسه خبر : 25908 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛فرشید فلاح لاله زاری در جلسه مجازی با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان به مناسبت 18 اسفند ماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد ،ابراز داشت: تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در 18 اسفند سال 1371 در واقع غرس نهال پر خیر و برکت برای انقلاب اسلامی با محوریت مسجد بوده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه کانون های مساجد در حوزه فرهنگ و هنر در بستر مسجد فعالیت خوبی را دارند،افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد پل ارتباطی بین هنرمندان،فرهنگیان و اصحاب رسانه با مساجد هستند و کشف استعداد های بچه های مسجد در حوزه های مختلف را در دستور کار دارند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کانون های فهما مراکزی برای تربیت شخصیت های دینی می باشند ،تاکید کرد:کانون های مساجد ملجا و ظرفیتی مناسب برای ارائه فرهنگ دینی و اسلامی در بستر برنامه های هنری می باشند.

 

با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری امور به مردم ،تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نهادی مردمی هستند که مدیریت آن با امام جماعت و نمازگزاران مسجد می باشد که تلاش می کنند تا درتولید و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری از دل مسجد تاثیر گذار باشند.

مدیکر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به فعالیت های مجازی کانون های مساجد بویژه در ایام شیوع ویروس کرونا،افزود: این اقدامات ستاد هماهنگی کانون های فهما کشور در حوزه فضای مجازی قابل تقدیر و ستایش می باشد.