4 کانون فرهنگی هنری مساجد در شاهرود افتتاح شد
4 کانون فرهنگي هنري مساجد در شاهرود افتتاح شد
همزمان با 18 اسفند ماه؛

4 کانون فرهنگی هنری مساجد در شاهرود افتتاح شد

همزمان با هجدهم اسفند ماه،سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور 4 کانون فرهنگي هنري مساجد در شهرستان شاهرود استان سمنان افتتاح شد.
شناسه خبر : 26005 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛طی مراسمی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بمناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد تعداد 4 کانون فرهنگی هنری در شهرستان شاهرود افتتاح شد.

 

در این مراسم که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان و  امام جمعه ،بخشدار و جمعی از مسئولان بخش بسطام در کانون فرهنگی هنری فردوس برگزار شد کانون های فردوس،شهدای علی آباد،شهدای راهنجان و شهید آوینی به صورت همزمان اقتتاح شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فردوس در این مراسم ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور،بیان کرد: فعالیت در حوزه فرهنگی و هنری در قالب مسجد افتخاری بزرگی است که امروز با تاسیس کانون فرهنگی هنری فردوس نصیب بچه های مسجد شده است.

 

شمس با تقدیر از حمایت های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و دفتر شاهرود ،افزود: کانون فرهنگی هنری فردوس علیرغم اینکه در سال 99 افتتاح شده است اما در طرح ملی ایران قوی موفق به کسب امتیاز خوبی شده است و رتبه ششم در سطح شهرستان را از آن خود کرده است.