مساجد مرکز ثقل همه فعالیت ها است
مساجد مرکز ثقل همه فعاليت ها است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان:

مساجد مرکز ثقل همه فعالیت ها است

امينيان با گراميداشت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگ و هنري مساجد ،گفت: مساجد مرکز ثقل فعاليت هاي اجتماعي،مذهبي، اقتصادي و سياسي هستند که روح تعهد و مسئوليت را در جامعه افزايش مي دهند.
شناسه خبر : 26021 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛حسین امینیان با گرامیداشت 18 اسفند ماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان کرد: مساجد پایگاهی برای تقویت آموزه های دینی و اعتقادی و کاهش آسیب ها و ناهنجاری ها هستند که باید از ظرفیت بالای آن ها برای ارتقاء سطح دینی و فرهنگی جامعه بهره برد که یکی از فعالیت های مهم در همین زمینه رویداد ملی فهما بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان افزود : از همه تلاشگران و خادمان فرهیخته کانونی اعم از علما و روحانیون معزز که نقش راهبری بر عهده دارند و متولیان، متصدیان و فعالان مسجدی که این مکان مقدس را ملجاء و مأمن حضور و حرکت فرهنگی مردم می سازند  باید قدردانی ویژه ای داشت.

 

امینیان با تقدیر از فعالیت های کانون های مساجد شهرستان دامغان در سال 99 ،تصریح  کرد : طرح ملی ایران قوی که محور برنامه های کانون ها در سال جاری بوده است اقدامی ارزشمند توسط ستاد کانون های فهما بوده است که از خداوند متعال خواستارم در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با ارتقای کیفیت و اثربخشی پرفروغ تر گردد.