فعالیت کانون های مساجد در جهت جذب نوجوانان و جوانان بسیار ارزشمند است
فعاليت کانون هاي مساجد در جهت جذب نوجوانان و جوانان بسيار ارزشمند است
بخشدار بسطام:

فعالیت کانون های مساجد در جهت جذب نوجوانان و جوانان بسیار ارزشمند است

باقري گفت: فعاليت کانون هاي مساجد در جهت جذب نوجوانان و جوانان بسيار ارزشمند است و آينده نوجوانان و جوانان ما براي بدست گرفتن مديريت کشور از مساجد شروع مي شود.
شناسه خبر : 26033 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

علی باقری در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان با بیان اینکه کانون های مساجد با هدف ارتقاء فرهنگی و جذب نوجوانان و جوانان تاسیس شده است، بیان کرد: فعالیت کانون های مساجد در جهت جذب نوجوانان و جوانان بسیار ارزشمند است و آینده نوجوانان و جوانان ما برای بدست گرفتن مدیریت کشور از مساجد شروع می شود.

 

بخشدار بسطام با بیان اینکه تشویق کودکان و نوجوانان در مساجد اهمیت ویژه ای دارد،افزود: فرزندان ما با حضور در مساجد و کانون های فرهنگی هنری در کلاس های مختلف شرکت می کنند و برای جذابیت بیشتر کلاس ها باید این افراد را تشویق کرد.

 

وی با اشاره به اینکه جذب کودکان و نوجوانان به مساجد بصورت چهره به چهره می تواند صورت پذیرد،تصریح کرد: اگر شرکت کنندگان در مسجد و کلاسهای کانون مورد تشویق و حمایت قرار گیرند زمینه ای برای دعوت سایر کودکان و نوجوان به مسجد فراهم خواهد شد.

 

باقری برگزاری کلاسهای مختلف فرهنگی،دینی و تربیتی در کانون های فرهنگی هنری مساجد را بسیار ارزشمند داست و بیان کرد: خمیر مایه نوجوانان و جوانان ما باید از مسجد تشکیل شود و اگر ما در مساجد کلاس های مختلف با محتوای مطلوب داشته باشیم می توانیم آینده بهتری را برای کشور رقم بزنیم.