تجلیل از خانواده طلبه شهید حسین خرمیان در آخرین سه شنبه تکریم سال1399
تجليل از خانواده طلبه شهيد حسين خرميان در آخرين سه شنبه تکريم سال1399

تجلیل از خانواده طلبه شهید حسین خرمیان در آخرین سه شنبه تکریم سال1399

حجت الاسلام موسوي گفت: همزمان با آخرين سه شنبه سال 1399 و در راستاي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم از خانواده طلبه شهيد «حسين خرميان» در سمنان تجليل شد.
شناسه خبر : 26175 تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛ حجت الاسلام سید علی موسوی با گرامیداشت 22 اسفند روز شهدا و تبریک  اعیاد شعبانیه ابراز داشت: در آخرین سه شنبه از سال 1399 که مصادف با اعیاد شعبانیه نیز شده است از خانواده معظم طلبه شهید«حسین خرمیان» در سمنان تجلیل شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: این برنامه در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم و برگزاری یادواره شهدای روحانی استان سمنان و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی  در منزل پدر شهید برگزار گردید.

 

طلبه بسیجی، شهید حسین خرمیان در 21 بهمن سال 1364 در جریان عملیات والفجر 8 و در منطقه ام‌الرصاص درحالی‌که 15 سال داشت، به فیض بزرگ شهادت نائل شد و به‌سوی معبود حقیقی‌اش پر کشید؛ شهید حسین خرمیان علاوه بر درس خواندن در انجمن اسلامی و جهاد دانش‌آموزی و بسیج دانش‌آموزی فعالیت‌های مختلف فرهنگی انجام می‌داد او در مسجد ولی‌عصر (عج) شهرستان سمنان اذان و تکبیر می‌گفت و دروس حوزه را نیز هم‌زمان با درس‌های مدرسه می‌خواند.