تجلیل از گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در ایام‌الله دهه فجر
تجليل از گروه‌هاي سرود کانون‌هاي مساجد در ايام‌الله دهه فجر

تجلیل از گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در ایام‌الله دهه فجر

گروههاي سرود مجري برنامه‌هاي بزرگداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در سطح کانون‌هاي مساجد شهرستان سمنان در آئيني با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان تجليل شدند.
شناسه خبر : 26722 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛ در این مراسم که با حضور «فرشید فلاح» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان و حجت الاسلام «سیدعلی موسوی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برگزار شد سرپرستان و مربیان هفت گروه سرود با دریافت لوح تجلیل شدند.

 

یکی از مدیران دست اندرکار گروه‌های سرود شهرستان سمنان گفت: این گروهها در ایام بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 15 برنامه در سمنان برگزار کردند.

 

محمد شکری، با بیان اینکه این گروهها بین 10 تا 20 نفر عضو دارند و اعضای آنها از نوجوانان و بچه های مسجد هستند خواستار حمایت بیشتر از این گروههای سرود توسط مسوولان فرهنگی و اجرایی شد.

 

برخی از مربیان گروههای سرود نیز در این نشست به بیان مسایل و مشکلات و نیازهای خود پرداختند و تاکید کرد: فعالیت در گروههای سرود کاری جهادی توسط اعضای آن است و حتی برخی از هزینه های تهیه و تولید و اجرای سرود نیز به صورت شخصی هزینه می کنند.

 

در شهرستان سمنان 10 گروه سرود به صورت کانون و مسجد محور فعالیت دارند.

 

حجت الاسلام سید علی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در این نشست با تقدیر از تلاش و فعالیت ها گروههای سرود ازحفظ هویت کانون های فرهنگی هنری تاکید کرد و خواستار حضور فعال گروههای سرود سمنان در برنامه ها و جشنواره های ملی شد.

 

در این مراسم از مربیان گروههای سرود آفتاب، رهپویان آفتاب، وارثان آفتاب، غدیر، نجوا، مصباح و یاسین به عنوان مجریان سرود در دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل شد.