مساجد با فعالیت‌های فرهنگی هنری نیازهای مردم را برطرف کنند
مساجد با فعاليت‌هاي فرهنگي هنري نيازهاي مردم را برطرف کنند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

مساجد با فعالیت‌های فرهنگی هنری نیازهای مردم را برطرف کنند

فلاح با اشاره به يکي از درخواست هاي مهم شهيد سليماني مبني بر اينکه مساجد بايد در هر منطقه محور فعاليت ها و مرکزي براي حل مسايل و مشکلات مناطق پيراموني خود باشند ،گفت: مساجد با توجه و توسعه فعاليت هاي فرهنگي هنري نيازهاي مردم را برطرف نمايند.
شناسه خبر : 27502 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما9 از سمنان؛ فرشید فلاح در نشستی با امام جمعه ،مسئولان و موثرین فرهنگی و اجتماعی بخش کالپوش در مسجد جامعه شهر رضوان به یکی از درخواست های مهم شهید سلیمانی مبنی بر اینکه مساجد باید در هر منطقه محور فعالیت ها و مرکزی برای حل مسایل و مشکلات مناطق پیرامونی خود باشند اشاره کرد و ابراز داشت: مساجد با توجه و توسعه فعالیت های فرهنگی هنرزی نیازهای مردم را برطرف نمایند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به درخواست های مطرح شده در این نشست تاکید کرد: با تدوین و مبادله تفاهم نامه ای باید برنامه های خاصی در این منطقه در سال 1400 اجرایی شود.

 

وی همچنین به محدودیت های اعتباری در کشور و استان اشاره کرد و گفت: این نیازها و درخواست ها باید متناسب با شرایط اعتباری تعریف و طراحی شود تا زمینه اجرایی پیدا نماید.

 

فلاح، توجه به روستاها و شهرهایی که مرکز شهرستان نیستند را از راهبردهای امسال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان بیان کرد و افزود: در نظر است با مشارکت نهادهای مردمی و کانون های مساجد و موسسه های قرآنی برای روستاها و اینگونه شهرها فعالیت های فرهنگی وهنری تدوین و اجرا شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فعالیت های فرهنگی را امری دراز مدت و دیربازده دانست و متذکر شد: از یک نهال نمی توان در شروع کار انتظار بار و میوه داشت و باید با صبر و تحمل و انجام فعالیت های کوچک، اقدامات را آغاز و توسعه داد.

 

در این نشست مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان،معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل،روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای شاهرود و میامی و مسئولان بخش کالپوش در مسجد جامع شهر رضوان برگزار شد.

کلمات کلیدی: فهما بچه های مسجد