تشکیل شورای برنامه‌ریزی زمینه‌ساز فعالیت‌کانون‌های مساجد در فضای مجازی است
تشکيل شوراي برنامه‌ريزي زمينه‌ساز فعاليت‌کانون‌هاي مساجد در فضاي مجازي است

تشکیل شورای برنامه‌ریزی زمینه‌ساز فعالیت‌کانون‌های مساجد در فضای مجازی است

حجت الاسلام موسوي گفت: مديران کانون هاي مساجد از هم اکنون بايد با تشکيل شوراي برنامه ريزي در مجموعه ي خود و با بهره مندي از مربيان خبره بستر فعاليت خود را در فضاي مجازي فراهم کنند.
شناسه خبر : 27571 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سیدعلی موسوی در نشست با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: شرایط فعلی جامعه و همه گیری بیماری کرونا شرایط برگزاری طرح اوقات فراغت را با محدودیت روبه رو کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تعدادی از برنامه ها به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری و بخش گسترده تر فعالیت ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: مدیران کانون های مساجد از هم اکنون باید با تشکیل شورای برنامه ریزی و با بهره مندی از مربیان خبره، بستر فعالیت خود را در فضای مجازی فراهم کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد از چند سال گذشته فعالیت در فضای مجازی را آغاز کرده اند،افزود: لا توجه به شیوع ویروس کرونا و سوق داده شدن فعالیت ها به سمت فضای مجازی کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز باید بیش از گذشته و با برنامه ریزی بهتر در این زمینه فعالیت داشته باشند.

کلمات کلیدی: سمنان فهما بچه های مسجد