کیفی سازی فعالیت های کانون های فهما در سال 1400
کيفي سازي فعاليت هاي کانون هاي فهما در سال 1400

کیفی سازی فعالیت های کانون های فهما در سال 1400

سعادتي گفت: در سال گذشته در طرح ملي ايران قوي بدنبال نظام بخشي و ساماندهي فعاليت هاي کانون هاي فهما بوده ايم که تا بخشي نيز به اهداف رسيديم و در سال 1400 بدنبال کيفي سازي فعاليت هاي کانون ها هستيم.
شناسه خبر : 27772 تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات ارتباطات رسانه ای(فهما)از سمنان؛سعید سعادتی در نشست شورای منطقه یک ستاد هماهنگی کانون های فهما در استان سمنان بیان کرد:ارتقاء کیفی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و کارآمد سازی کانون ها یکی از رویکردهای اصلی ستاد کانون های فهما در سال ۱۴۰۰ است.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فهما افزود:در سال گذشته در طرح ملی ایران قوی بدنبال نظام بخشی و ساماندهی فعالیت ها بودیم که تا بخشی به اهداف این طرح رسیدیم و در سال جاری نیز  بدنبال کیفی سازی فعالیت های کانون ها هستیم.


وی تصریح کرد: همچنین در سال جاری باید تربیت کادر هنرمند و فرهنگی کانون ها و شناسایی استعداد ها و توانمند سازی اعضاء کانون ها و حمایت از کادر کانون را در دستور کار داشته باشیم.

سعادتی در ادامه با بیان اینکه در زمینه فعالیت ها و برنامه ها نیز باید ارتقا کیفی را مدنظر داشته باشیم،تصریح کرد: یک پیوست پیوند با مسجد در همه زمینه ها لحاظ شده است که اجراهای میدانی گروه های سرود و نمایش و اکران ها مسجد و محله محوری  در این پیوست مطرح است.

معاون ستاد هماهنگی کانون های فهما گفت: پیامد ارتقاء نیروی انسانی و برنامه ها یقینا  ارتقاء کانون های مساجد و کارآمدی کانون ها است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای مناطق مختلف در سطح کشور بیان کرد:در جلسه منطقه یک آسیب شناسی طرح ملی ایران قوی صورت گرفت و امیدواریم از نقاط قوت و ضعف در سال جاری استفاده کنیم.

سعادتی بیان کرد:باید در نشست هایی که داریم جایگاه ستادهای استانی و حمایت از کانون ها و تعامل بیشتر با کانون ها جایگاه ستاد ارتقا بخشیم و از تمرکز گرایی جلوگیری کنیم و در برون سپاری کارها بیشتر تلاش کنیم و در حوزه اجرا به استان ها و استان نیز به کانون ها واگذار شود.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فهما با اشاره به برگزاری نشست شورای منطقه یک مدیران ستاد های کانون های مساجد در سمنان،گفت: نشست های مشورتی مناطق در برنامه ریزی و نظارت و جاری سازی سیاست های ستاد می تواند کمک کند و در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها نقشی بی بدیل خواهد داشت.

کلمات کلیدی: فهما سعيد سعادتي سمنان