برگزاری کلاس های اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری رحمت للعالمین شاهرود
برگزاري کلاس هاي اوقات فراغت در کانون فرهنگي هنري رحمت للعالمين شاهرود

برگزاری کلاس های اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری رحمت للعالمین شاهرود

حجت الاسلام ماروسي گفت: با پايان امتحانات مدارس و آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کلاسهاي آموزشي اوقات فراغت در کانون فرهنگي هنري رحمت للعالمين شاهرود برگزار مي شود.
شناسه خبر : 27822 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام حسین ماروسی با اشاره به نزديک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بیان کرد: اولين جلسه از کلاس تابستاني کانون فرهنگی هنری  رحمت العالمين با حضور بچه های مسجد برگزار گرديد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رحمت للعالمین افزود:امسال نیز همانند سنوات گذشته کانون فرهنگی هنری رحمت للعالمین به منظور  پرکردن اوقات فراغت جوانان ونوجوانان اقدام به برگزاری برخی کلاس های فرهنگی،هنری، ورزشی،مذهبی و... با رعایت پروتکل های بهداشتی کرده است.

 

وی در ادامه با بیان آنکه غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و دانش آموزان در عصر کنونی با نگاه به تهاجم فرهنگی بسیار ضروری است گفت: افزایش شادابی، نشاط و ارتقاء سلامت روحی و روانی دانش‌آموزان در برنامه ریزی های اوقات فراغت قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام ماروسی افزود: برنامه‌ های کانون ‌های مساجد و پایگاه ‌های مقاومت بسیج باید با محوریت نماز باشد تا با جذب نوجوانان و جوانان، آنها را در مقابله با توطئه‌ های دشمن بیمه و حمایت کنیم.