حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات موجب رشد و بالندگی کشور می شود
حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات موجب رشد و بالندگي کشور مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات موجب رشد و بالندگی کشور می شود

حجت الاسلام موسوي گفت:حضور مسئولانه، آگاهانه و بصيرانه مردم در پاي صندوق هاي اخذ راي، يقيناً يأس و ناکامي و عقب نشيني دشمن و از طرفي رشد و بالندگي و پويايي کشور را در پي خواهد داشت.
شناسه خبر : 28014 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی شرکت در انتخابات وتشویق دیگران برای شرکت دراین امر سرنوشت ساز را جنگ با دشمنان اسلام  دانست و بیان کرد: چرا که استعمارگران زمانی کشور ایران رابرای خود می دانستند واز هر برنامه واقدامی استفاده می کردند اما خوشبختانه همیشه به لطف انقلاب وجنگ با مستکبران، جمهوری اسلامی ایران از چنگال غارت گران ومستکبران نجات می یابد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تأکید براینکه امروز دشمنان در تلاش هستند که مهمترین سلاح مردم ایران که پشتیبانی از حکومت اسلامی است را از آنها بگیرند  ادامه داد: انها می خواهند با دلسرد کردن، بی‌علاقه کردن وشرکت نکردن مردم مومن وانقلابی ایران در انتخابات آن ها را خلع سلاح کنند اما مردم بابصیرت وهوشیاری وبا پیروی از دستورات دین اسلام و پشتیبانی از دین ونظام  دینی وبا رفتن به پای صندوق رأی به طور قطع به یقیین دشمنان را نامید وتوطئه های آنها را خنثی خواهند کرد.

 

وی هر برگه از رأی مردم را تیری سهمگین وزهرآلود به قلب استکبارجهانی که در راس آن آمریکا است عنوان کردوافزود: ما ایرانیان با حضور خود وخانواده ها وتشویق دیگران به حضور در پای صندوق رأی افتخار دیگری را برای نظام خود رقم خواهیم زد.

 

 حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه شرکت در انتخابات، یکی از مهمترین الزامات حفظ نظام اسلامی و تضعیف نمودن دشمنان است گفت: امروز به واسطه حضور تک تک افراد در انتخابات، نظام اسلامی تقویت شده و دشمنان تضعیف خواهند شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه  رأی ما باعث نجات اسلام از دست جهان خوارانی مثل داعش است،افزود: دین زدایی یکی از مهمترین برنامه دشمن است که  حضور مسئولانه، آگاهانه و بصیرانه مردم در پای صندوق های اخذ رای، یقیناً یأس و ناکامی و عقب نشینی دشمن و از طرفی رشد و بالندگی و پویايی کشور را در پی خواهد داشت.

 

وی افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان برای تجدید عهد با نظام اسلامی و پاسداشت خون شهدا و بیعت با ولی امر مسلمین با قدرت در این انتخابات شرکت می کنند.

کلمات کلیدی: انتخابات فهما سمنان