دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای درک جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است
دهه کرامت فرصت ارزشمندي براي درک جايگاه ولايت در جامعه اسلامي است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود :

دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای درک جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است

مهديان گفت:دهه کرامت فرصت ارزشمندي براي درک جايگاه ولايت در جامعه اسلامي است و از اين فرصت ارزشمند بايد در راستاي ترويج سيره و سبک زندگي اهل بيت (ع) بهره گرفت.
شناسه خبر : 28085 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

رضا مهدیان در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان ،دهه کرامت را فرصتی  در راستای تبیین معارف اهل بیت  (ع) دانست و بیان کرد: دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای درک جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است و از این فرصت باید در راستای ترویج سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع) بهره گرفت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود افزود: امروز ولایت پذیری یکی از مهم‌ترین شاخصه شیعیان در جهان بشمار می‌آید و قطعاً دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای درک این جایگاه بسیار مهم در جامعه اسلامی است.

 

وی بیان کرد:دهه کرامت از ایام خوب خداوند است که در این ایام نعمت و برکت بر مسلمانان بویژه پیروان اهل بیت (ع) جاری شد و یادآور بسیاری ازمفاهیم بلند، سازنده و ارزشمند است.

 

مهدیان همچنین  با اشاره به تقارن دهه کرامت و انتخابات، اهمیت این دوره از انتخابات و حضور حداکثری و مشارکت همه آحاد جامعه تصریح کرد: حضور حداکثری مردم و مشارکت همه آحاد جامعه مشت محکمی به دهان یاوه گویان و جبهه استکبار جهانی خواهد بود و تمامی تلاش‌های چندین ساله آنان را پوچ و بیهوده خواهد کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود حضور و مشارکت حداکثری را در پای صندوق‌های رأی، موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و بیان کرد: حضور حداکثری و انتخاب اصلح موجب عظمت انقلاب و عزت جمهوری اسلامی خواهد شد.