ایجاد نشاط و پویایی میان خانواده‌ها مهمترین محور برنامه‌های دهه کرامت است
ايجاد نشاط و پويايي ميان خانواده‌ها مهمترين محور برنامه‌هاي دهه کرامت است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان :

ایجاد نشاط و پویایی میان خانواده‌ها مهمترین محور برنامه‌های دهه کرامت است

امينيان گفت: هدف از برگزاري ويژه برنامه‌هاي دهه کرامت ايجاد نشاط و پويايي بين خانواده‌ها با الهام از آموزه‌هاي ديني، ايجاد زمينه براي گسترش مشارکت اجتماعي، صيانت از خانواده، ترويج سبک زندگي ايراني اسلامي و... مي باشد.
شناسه خبر : 28183 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

حسین امینیان در گفتگو باستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)از سمنان، ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان امسال به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همانند دیگر برنامه های فرهنگی و هنری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و با محوریت فضای مجازی و در مکان های روباز برگزار شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت را ایجاد نشاط و پویایی بین خانواده‌ها با الهام از آموزه‌های دینی دانست و افزود: ایجاد زمینه برای گسترش مشارکت اجتماعی، صیانت از خانواده، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های موجود در سنت و سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و تأثیر آموزه‌های رضوی بر اصلاح سبک زندگی، پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ترویج فرهنگ کتابخوانی از دیگر اهداف گرامیدشت دهه کرامت می باشد.

 

وی در تشریح برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان دامغان گفت: برگزاری مسابقه ویژه نوجوانان، مسابقه کتابخوانی با موضوع تأثیر آموزه‌های رضوی بر اصلاح سبک زندگی، مسابقه پخت کیک با تزیین ویژه دهه کرامت، مسابقه داستان صوتی شهر خورشید، ورکشاپ سفال با موضوع دهه کرامت، نمایشگاه کتاب نسیم کرامت، نشست بصیرتی با موضوع مهارت های زندگی در سیره امام رضا (ع)، برپایی ایستگاه نقاشی در پارک دانشجو، اهدای کتاب با نام تجاری مرتبط با زائران رضوی و دیدار از دو حافظ قران از جمله این برنامه ها است.