تقویت روح همدلی و محبت از مهمترین کارکردهای کانون‌های مساجد است
تقويت روح همدلي و محبت از مهمترين کارکردهاي کانون‌هاي مساجد است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

تقویت روح همدلی و محبت از مهمترین کارکردهای کانون‌های مساجد است

حجت الاسلام موسوي گفت: از مهمترين کارکردهاي کانون‌ها تقويت روح همدلي و محبت ميان آحاد و اقشار مختلف جامعه است که اين مهم در قالب رواق همدلي محقق مي‌شود.
شناسه خبر : 28487 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت کانون های مساجد ر رویداد ملی فهما بیان کرد: تحولات خوبی را در سطح کانون‌های مساجد به ویژه در چند سال اخیر مواجه بودیم از جمله فعالیت‌هایی که در سطح فضای مجازی و با راه‌اندازی سامانه بچه‌های مسجد شکل گرفت؛ این سامانه در واقع پل ارتباطی خوبی را میان کانون‌ها و حوزه برنامه‌ریزی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد برقرار کرد که جای تقدیر دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به جایگاه و ظرفیت مساجد گفت: با توجه به کارکردها و انتظاراتی که از مساجد وجود دارد و در اساس‌نامه ستاد فهما (فرهنگ و هنر مساجد  ایران)نیز به آنها اشاره شده است تلاش کانون‌ها باید در راستای تحقق این اهداف باشد، برای مثال از مهمترین کارکردهای کانون‌ها تقویت روح همدلی و محبت میان آحاد و اقشار مختلف جامعه است که این مهم در قالب رواق همدلی محقق می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در سال 99 طرح ملی ایران قوی محوریت برنامه های  کانون های فرهنگی هنری مساجد بوده است،  تاکید کرد: دستگاه‌های تأثیرگذار در نظام فرهنگی و هنری مساجد برای رونق بخشی به فعالیت‌های کتابخانه ای، قرآنی و فرهنگی و هنری تلاش وافری داشته باشند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در شهرستان میامی 16 کانون فرهنگی هنری فعالیت دارند،افزود: اجرای طرح ملی سفیران اجتماعی از مهمتین طرح های اجرایی در این شهرستان است که با هدف کاهش آسب های اجتماعی در حال اچرا می باشد.

کلمات کلیدی: ميامي فهما