بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(ع)
بازديد مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان از کانون فرهنگي هنري علي بن ابيطالب(ع)

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(ع)

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان با حضور در مسجد امام حسن مجتبي(ع) ميامي از کانون فرهنگي هنري علي بن ابيطالب(ع) اين شهر بازديد کرد.
شناسه خبر : 28489 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛فرشید فلاح لاله زاری در جریان سفر به شهرستان میامی از کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(ع) مسجد امام حستن مجتبی(ع) میامی بازدید کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های کانون های مساجد،بیان کرد:کانون های مساجد با همکاری سایر نهادهای فرهنگی در مسجد برای جذب جوانان و نوجوانان تلاش کنند.

 

فلاح گفت:کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(ع) با توجه به نیروی انسانی جوان فعال در مسجد می تواند برنامه های خوبی در سطح شهرستان داشته باشد.

 

عباسعلی صائمی،مدیر کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(ع) نیز در این بازدید گزارشی از روند فعالیت های کانون ارائه کرد و افزود: کانون علی بن ابیطالب(ع) در سال 98 عنوان سوم استان و دوم شهرستان را در رویداد ملی فهما کسب کرد و به عنوان رابط فهما در شهرستان نیز فعالیت دارد.

 

در این بازدید حجت الاسلام موسوی،مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان،صادقی نژاد،معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل،آشوری ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور داشتند.