کانون های مساجدشهرستان شاهرود حمایت می شوند
کانون هاي مساجدشهرستان شاهرود حمايت مي شوند
فرماندار شاهرود:

کانون های مساجدشهرستان شاهرود حمایت می شوند

جلالي با اعلام حمايت از فعاليت هاي کانون هاي مساجد شهرستان شاهرود گفت: جوانان و نوجوانان از سرمايه‌هاي ارزشمند جامعه و کشورهستند.
شناسه خبر : 28553 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان ؛«ابوطالب جلالی» در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ضمن قدردانی از عملکرد کانون های مساجد شهرستان شاهرود گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با فراهم سازی بستری مناسب و با طراحی و اجرای برنامه های مفرح و جذاب در جذب جوانان به مساجد موفق بوده اند.

 

معاون استاندار و فرماندار شاهرود به گستردگی فعالیت های این مجموعه در حوزه مسجد اشاره کرد و ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از فعالترین مجموعه های فرهنگی هستند.

 

وی با بیان اینکه  کانون های فرهنگی هنری مساجد با فعالیت های موثر خود و جذب جوانان به مساجد گام بسیار تاثیرگذاری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برداشته اند اضافه کرد: از تلاش‌های ارزشمند کانون مساجد استان در همه زمینه‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی اثرگذار قدردانی می‌کنیم.

 

جلالی در ادامه با اعلام آمادگی حمایت از فعالیت های کانون های مساجدبیان کرد: از طریق فرمانداری شاهرود ورایزنی با شهرداری شاهرود کمک های لازم برای توسعه فعالیت های کانون های مساجد این شهرستان اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 

در این نشست از  مدیر کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع)بیارجمند و کارشناس منطقه ویژه کانون های مساجدشهرستان شاهرود تجلیل شدند. 

کلمات کلیدی: فرماندارشاهرود