برگزاری کلاسهای «تابستانی رویایی»در مسجد الزهرا(س) سمنان
برگزاري کلاسهاي «تابستاني رويايي»در مسجد الزهرا(س) سمنان

برگزاری کلاسهای «تابستانی رویایی»در مسجد الزهرا(س) سمنان

حجت الاسلام کريم زاده از برگزاري کلاسهاي اوقات فراغت با عنوان«تابستاني رويايي»توسط کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله(ص) مسجد الزهرا(س) سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 28609 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛روح الله کریم زاده با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بیان کرد: کلاس های تابستان 1400 با عنوان «تابستانی رویایی»در کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) مسجد الزهرا(س) شهر سمنان برگزار می گردد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مححمد رسول الله(ص) سمنان با بیان اینکه این کلاسها در مقاطع تحصیلی دبستان و دبیرستان برگزار می شود ،افزود: آموزش قرآن،بوستان معرفت،کلاس های فروتبال،والیبال،برنامه نویسی و بازی سازی از مهمترین کلاس های تابستان امسال می باشند.

 

وی افزود: همچنین کلاس های هنری شامل نقاشی ،سفال ،اوریگامی ،کاردستی، خطاطی ،عکاسی،قصه گویی و نمایش خلاق و نویسندگی در برنامه های تابستانی رویایی کانون برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام کریم زاده با بیان اینکه این کلاسها با همکاری شورای فرهنگی مسجد الزهرا(س) و پایگاه مقاومت بسیج و  کانون مسجد برگزار می شود،گفت: ثبت نام در کلاس ها بصورت حضوری از 12 الی 17 تیر ماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد صورت می گیرد.