برگزاری جشن ویژه هفته عفاف و حجاب در کانون رهپویان هدایت میامی
برگزاري جشن ويژه هفته عفاف و حجاب در کانون رهپويان هدايت ميامي

برگزاری جشن ویژه هفته عفاف و حجاب در کانون رهپویان هدایت میامی

حجت الاسلام نورآبادي گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب جشن با شکوه «لولو و مرجان»با مشارکت کانون رهپويان هدايت و حوزه مقاومت بسيج فدک ميامي برگزار شد.
شناسه خبر : 28850 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام محمد ابراهیم نورآبادی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ،بیان کرد: به منظور گرامیداشت هفته عفاف و حجاب جشن با شکوه « لولو و مرجان» با مشارکت حوزه مقاومت بسیج خواهران فدک و کانون فرهنگی هنری رهپویان هدایت میامی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان هدایت میامی افزود:این برنامه شاد و متنوع در محوطه باز مرکز شهر میامی و با حضور دختران نوجوان و بسیجی برگزار گردید.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به روحیه نشاط اسلامی و دینی در بین نسل کودک و نوجوان بیان کرد: برگزاری چنین جشن هایی با محوریت مساجد می تواند در جذب کودکان و نوجوانان به مساجد و همچنین تشویق دختران به توجه بیشتر به عفاف و حجاب اسلامی تاثیر گذار می باشد.

 

حجت الاسلام نور آبادی گفت: در این گونه جشن های سعی می شود تا در قالب بازی و مسابقه نکات مفید در زیمنه های مختلف به کودکان و نوجوانان  ارائه شود تا در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گام موثری برداشته شود.