اهداء تجهیزات به کانون های فرهنگی هنری مساجد حاشیه شهرها در استان سمنان
اهداء تجهيزات به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد حاشيه شهرها در استان سمنان

اهداء تجهیزات به کانون های فرهنگی هنری مساجد حاشیه شهرها در استان سمنان

همزمان با ايام عيد سعيد غدير و در مراسمي با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي، قريب ۵۰۰ ميليون تومان تجهيزات عصر شنبه به کانون هاي فرهنگي هنري محلات حاشيه شهرها در استان سمنان اهدا شد.
شناسه خبر : 29324 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از سمنان؛ همزمان با ايام عيد سعيد غدير و در مراسمي با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي و سرپرست دفتر فرهنگي اجتماعي استانداري سمنان ، قريب ۵۰۰ ميليون تومان تجهيزات ديجيتال و کتابخانه اي به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد حاشيه شهرها در استان سمنان اهدا شد.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان در اين مراسم که در مسجد و حسينيه کوشمغان محلات سمنان برگزار شد گفت: اين تجهيزات شامل رايانه ، ميزمطالعه و صدنلي،ميز رايانه،چاپگر و قفسه کتابخانه است.

 

وي با بيان اينکه اين تجهيزات با کمک استانداري سمنان خريداري و در اختيار کانون هاي فرهنگي هنري استان قرار مي گيرد افزود: در اين برنامه ۱۱ کانون از اين تجهيزات برخوردار مي شوند که اميدواريم با حمايت هاي استانداري و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي بتوانيم از ساير کانون ها نيز حمايت لازم را داشته باشيم.

 

حجت الاسلام موسوي با بيان اينکه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از چند سال گذشته فعاليت در عرصه فجازي را آغاز کرده اند،تصريح کرد: حمايت تجهيزياتي از کانون هاي مساجد مي تواند موجب تشويق بيشتر کانون جهت انجام فعاليت هاي مختلف در اين عرصه بويژه در زمينه توليد محتوا در فضاي مجازي شود.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان گفت: رويداد ملي فهما از سال 98 در سطح کانون هاي مساجد آغاز شده است که کانون هاي مساجد استان سمنان نيز در اين رويداد ملي فعاليت هاي خوبي را به ثبت رساندند.

کلمات کلیدی: سمنان کانون هاي مساجد