همدلی و همراهی تمامی ارکان در مساجد مورد نیاز است
همدلي و همراهي تمامي ارکان در مساجد مورد نياز است
سرپرست دفتر اداره کل فرهنگی اجتماعی استانداری سمنان:

همدلی و همراهی تمامی ارکان در مساجد مورد نیاز است

شريفي گفت: همدلي و همراهي تمامي ارکان در مساجد مورد نياز است و براي ايجاد همدلي در بين ارکان مسجد بايد بيشتر تلاش کرد تا بتوانيم از اين حمايت هاي مالي و تجهيزاتي به نحو مطلوبي بهره مند شويم.
شناسه خبر : 29325 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از سمنان؛ قاسم شريفي در آئين اهداء تجهيزات به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد حاشيه شهر استان سمنان در محل مسجد باب الحوائج کوشمغان سمنان با بيان اينکه با فضاي کانون هاي مساجد از گذشته آشنا هستيم ،بيان کرد: خوشحالي ما از حضور مديراني با تجربه در کانون هاي مساجد است که در جهت جذب جوانان و نوجوانان به مساجد تلاش جدي دارند.

 

سرپرست دفتر اداره کل فرهنگي اجتماعي استانداري سمنان افزود: تفاهم مدرسه و مسجد مي تواند براي استفاده بهينه از فضاي مساجد تاثير بسزايي دارد که از گذشته در سطح کلان برنامه ريزي شده بوده و امروز نيز در حال اجرا مي باشد.

 

وي با بيان اينکه فضا و نيروي انساني همه مساجد و کانون ها مانند يکديگر نيستند، تصريح کرد: همدلي و همراهي تمامي ارکان در مساجد مورد نياز است و براي ايجاد همدلي در بين ارکان مسجد بايد بيشتر تلاش کرد تا بتوانيم از نتيجه بهتري در اين حمايت هاي مالي و تجهيزاتي بهره مند شويم.

 

مديرکل دفتر استاندار و روابط عمومي و امور بين الملل استانداري سمنان افزود:از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، ستاد کانون هاي مساجد و بچه هاي مسجد و مربيان آنان که در راه رونق دادن فعاليت هاي فرهنگي و هنري در مساجد در حال تلاش هستند نيز نهايت تقدير و تشکر را دارم.

کلمات کلیدی: سمنان