دیدار مدیر ستاد کانون های فهما سمنان با امام جمعه دامغان
ديدار مدير ستاد کانون هاي فهما سمنان با امام جمعه دامغان

دیدار مدیر ستاد کانون های فهما سمنان با امام جمعه دامغان

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان با امام جمعه جديد شهرستان دامغان ديدار کرد.
شناسه خبر : 29393 تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در دیدار با امام جمعه شهرستان دامغان در محل دفتر امام جمعه این شهر ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام رستمیان بعنوان امام جمعه جدید دامغان ،بیان کرد: نماز جمعه بعنوان قرار گاه فرهنگی هر شهرستان محسوب می شود و ائمه جمعه فرماندهان قرارگاه هستند و کانون های مساجد نیز در کنار سایر ارکان فرهنگی در این قرار گاه حضور پرشور خواهند داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: کانون های فهما از سال 98 برنامه های خود را در قالب رویداد ملی فهما و سامانه بچه های مسجد آغاز کردند و با شیوع ویروس کرونا برنامه های کانون ها در فضای مجازی برگزار گردید.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان و کارشناس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در دامغان نیز در این دیدار حضور داشتند.

وی همچنین با بیان اینکه در سال 99 طرح ملی ایران قوی محور برنامه های کانون های فهما بوده است،تصریح کرد: در این طرح که شامل 3 شبستان و 12 رواق بوده است موضوعات مختلف در حوزه قرآن،کتاب و کتابخوانی،کارآفرینی،برنامه های هنری،طرح ملی راهکار و ... گنجانده شده بود که کانون های برنامه های خود را در سامانه بچه هایمسجد به ثبت رساندند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم در کانون های فهما، افزود: این طرح که با محوریت تکریم از خانواده های معظم شهدا از سال گذشته آغاز شده است در اسل جاری نیز با محوریت تکریم از مادران،همسران و خواهران شهدا با عنوان شکوه مادری در سطح کشور در حال برگزاری است.