اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان«شکوه مادری» در سمنان
اجراي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم با عنوان«شکوه مادري» در سمنان

اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان«شکوه مادری» در سمنان

حجت الاسلام موسوي از اجراي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم با عنوان «شکوه مادري» در سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 29803 تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سيد علي موسوي با اشاره به آغاز فصل دوم طرح ملي سه شنبه‌هاي تکريم در سمنان بيان کرد: امسال در تداوم اين طرح ملي، فصل دوم آن با عنوان « شکوه مادري» آغاز شد که در اولين برنامه ميهمان خانواده شهيدان مجيد و مسعود شحنه بوديم و از مادر اين شهيدان با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تجليل بعمل آمد.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سمنان افزود: در اين طرح، تکريم مادران که از جايگاه ويژه در دين اسلام برخوردار هستند محور اصلي است، مادراني که فرزند شهيد دارند و مادراني که فرزندان الگو و نمونه تربيت کرده اند.

 

وي تصريح کرد:آنچه که به عنوان نکته مهم در اين طرح قابل توجه است اين است که مادران شهدا به عنوان پرورش دهندگان شهدا بوده اند و شهدا از دامان آنها به اين نقطه از اوج معنويت رسيده اند که براي دفاع از آب و خاک اين کشور همه چيز خودشان را در دست گرفتند و تقديم اسلام و نظام و مردم کردند.

 

حجت الاسلام موسوي گفت: اين طرح مي تواند پيوند خوبي را بين جامعه، نسل جوان، خانواده و مادران شهدا برقرار کند و نقش مهمي در استحکام خانواده دارد و انگيزه مادران اين مرز و بوم را به طرف تربيت صحيح فرزندان دو چندان مي کند.