اهداء کتاب به اعضاء کانون فرهنگی هنری صاحب الامر(عج) دامغان
اهداء کتاب به اعضاء کانون فرهنگي هنري صاحب الامر(عج) دامغان

اهداء کتاب به اعضاء کانون فرهنگی هنری صاحب الامر(عج) دامغان

امينيان از اهداء کتاب به اعضاء کانون فرهنگي هنري صاحب الامر(عج) دامغان به منظور ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني و بمناسبت هفته دولت کتاب خبر داد.
شناسه خبر : 30053 تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از سمنان؛ حسين امينيان با اشاره به اينکه به مناسبت هفته دولت و باهدف ترويج فرهنگ مطالعه، به قرآن آموزان کانون فرهنگي هنري صاحب‌الامر (عج) مسجد قبا شهرک وليعصر شهرستان دامغان کتاب اهدا شد گفت: با توجه به اين‌که کودکان، نوجوانان و جوانان آينده‌سازان و سرمايه‌هاي جامعه هستند بايد از سنين پايين با کتاب انس بگيرند تا علاوه بر جامعه‌اي بافرهنگ و دانش بالا، توسعه و پيشرفت را در تمام حوزه‌ها به همراه داشته باشد.

 

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان دامغان با اشاره به تأکيد اسلام بر کتاب‌خواني بيان کرد: دين اسلام دين خواندن است و ما مسلمانان وظيفه سنگيني در خصوص خواندن به‌عنوان الگوي مردم جهان داريم.

 

امينيان مهارت ارتباطي و اجتماعي انسان را از ويژگي‌هاي کتاب‌خواني عنوان کرد و افزود: مطالعه موجب مي‌شود انسان‌ها از تجربه‌هاي ديگران استفاده کند و کمتر دچار معضلات اجتماعي شوند.

 

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان دامغان با تأکيد براينکه امروز بايد بستري را فراهم کنيم تا فرزندان ما به سراغ کتاب‌هاي غيردرسي هم بروند و خود، روحشان را نيازمند مطالعه بدانند ادامه داد: چراکه عادت به خواندن و مطالعه، بسيار ضروري‌ است و بايد از سنين کودکي به آن توجه داشته باشيم.

کلمات کلیدی: توزيع کتاب