شعار «به توان مردم» در فهمای 1400 احیای ظرفیت‌های گسترده مساجد را به همراه دارد
شعار «به توان مردم» در فهماي 1400 احياي ظرفيت‌هاي گسترده مساجد را به همراه دارد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

شعار «به توان مردم» در فهمای 1400 احیای ظرفیت‌های گسترده مساجد را به همراه دارد

حجت الاسلام موسوي با اشاره به آغاز سومين رويداد ملي فهما با شعار «به توان مردم» اظهار کرد: اين شعار گامي احياي ظرفيت‌هاي گسترده مساجد را به همراه خواهد داشت.
شناسه خبر : 30271 تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۵

حجت الاسلام «سید علی موسوی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان سمنان، با اشاره به آغاز سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم»در استان سمنان،بیان کرد: رویداد ملی فهما در سال 1400 در قالب 3 شبستان و 12 رواق برنامه ریزی شده است که وظایف کانون ها به خوبی مشخص شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه نامگذاری فهمای 1400 به شعار«به توان مردم» اقدامی ارزشمند است،افزود: بچه های مسجد به ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد فهما 1400 برنامه مشخصی را با استفاده از ظرفیت های مردمی در دستور کار دارند و طبق آن ریل گذاری لازم را در کانون خواهند داشت.

وی با بیان اینکه فهما برنامه با استفاده از ظرفیتها و توانمندی های همه ارکان مسجد می باشد،افزود: این هم افزایی موجب رونق مسجد وکانون ها می شود که امیدواریم امسال نیز تمامی ارکان مساجد با کانون ها همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه امروزه استفاده از فضای مجازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر محسوب می شود،بیان کرد: رویداد ملی فهما اقدامی شایسته در جهت استفاده مطلوب از فضای مجازی می باشد که کانون های فرهنگی هنری مساجد را به این سمت سوق می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه مراسم افتتاحیه فهمای 1400 با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار خواهد شد،افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تمام تلاش خود را در جهت سوق دادن و تشویق مدیران کانون های مساجد برای حضور پرشور در فهما 1400 انجام خواهد داد تا بتوانیم شاهد فعالیت های خوب کانون ها در این زمینه باشیم.

وی گفت: جذب اعتبارات استانی بویژه از اداره کل فرهنگی اجتماعی استانداری سمنان مورد توجه خواهد بود که با همکاری خوب مدیرکل فرهنگ و اراد اسلامی استان در حال پیگیری است.

حجت الاسلام موسوی افزود: دوره ها و وبینار های توجیهی ویژه رابطین فهما و مدیران کانون ها بصورت شهرستانی برگزار خواهد شد و بازدید و سرکشی  از برنامه ها و پیگیری مشکلات کانون ها نیز در دستور کار ستاد استان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان همچنین برگزاری نشست های توجیهی با ائمه جماعات در زمینه طرح فهما 1400 از دیگر برنامه های ستاد کانون های فهمای استان سمنان دانست.