سه‌شنبه‌های تکریم طرح وسیعی در راستای خدمت به خانواده شهداست
سه‌شنبه‌هاي تکريم طرح وسيعي در راستاي خدمت به خانواده شهداست
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان:

سه‌شنبه‌های تکریم طرح وسیعی در راستای خدمت به خانواده شهداست

يزداني با بيان اينکه خدمت به خانواده شهدا افتخار بزرگ بنياد شهيد است،افزود: طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» اقدامي ارزشمند در راستاي خدمت به خانواده معظم شهدا است.
شناسه خبر : 30394 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛محمد یزدانی با حضور در منزل شهیدان هاشمیان در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم، بیان کرد: خدمت با خانواده معظم شهدا یک افتخار بزرگ برای نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران است و تعجیل در خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا اولویت کار بنیاد است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با بیان اینکه وصیت نامه شهدای استان سمنان در شبکه های مختلف سیما در حال پخش می باشد افزود:امیدواریم با هماهنگی سایر نهادهای مربوطه بتوانیم خاطرات شهدا و خانواده های آنان را جمع آوری و ثبت کنیم و مجموعه ای ارزشمند از مجموعه خاطرات شهدا در اختیار عموم قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت خوبی در زمینه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس دارد،بیان کرد: ما باید از ظرفیت شهدا استفاده مطلوب داشته باشیم و برای معرفی شهدا و راه آنان موج رسانه ای در جامعه ایجاد کنیم و با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و حقیقی راه و سیره شهدا را به جوانان نشان دهیم.