جذب کودکان و نوجوانان مهمترین اقدام کانون های مساجد است
جذب کودکان و نوجوانان مهمترين اقدام کانون هاي مساجد است
امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) درجزین:

جذب کودکان و نوجوانان مهمترین اقدام کانون های مساجد است

حجت الاسلام ميرحاج گفت: جذب کودکان و نوجوانان به مساجد مهمترين وظيفه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد است که به پر شور شدن مساجد نيز کمک خواهد کرد.
شناسه خبر : 30544 تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از سمنان؛ حجت الاسلام ميرحاج در مراسم تجليل از مدير کانون فرهنگي هنري ياس نبي درجزين در طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در مسجد صاحب الزمان(عج) بيان کرد: ارکان مساجد که در سنگر مسجد فعاليت مي کنند نقش مهمي در جامعه اسلامي دارند و اگر هر کدام از اين ارکان وظيفه خودشان را انجام دهند قطعا نتايج خوبي را شاهد خواهيم بود.

 

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) درجزين افزود: مسجد مهمترين سنگر و پايگاه اجتماعي در اسلام بوده است و اميدواريم ما هم بتوانيم از اين سنگر مهم اسلام دفاع کنيم.

 

وي با تجليل از اقدامات مدير کانون فرهنگي هنري ياس نبي بيان کرد: خانم مطهري نژاد قطعا در ابتدا يک همسر خوب و در ادامه مادر خوبي هستند که در زمينه فعاليت هاي اجتماعي نيز ورود پيدا کردند و برنامه هاي مختلفي را در سطح شهر درجزين و شهرستان مهديشهر را برگزار مي کنند.

 

حجت الاسلام ميرحاج گفت :کانون فرهنگي هنري ياس نبي در تمامي مناسبت هاي ملي و مذهبي حضور پر رنگي دارد که مهمترين اقدام کانون جذب کودکان و نوجوانان به مساجد مي باشد.