فعالیت در مسجد توفیق بزرگی برای بچه های مسجد است
فعاليت در مسجد توفيق بزرگي براي بچه هاي مسجد است

فعالیت در مسجد توفیق بزرگی برای بچه های مسجد است

مطهري نژاد گفت: حضور در فعاليت هاي فرهنگي و مساجد توفيقي است که از جانب خداوند و ائمه اطهار(ع) نصيب بچه هاي مسجد شده است و اميدواريم قدردان اين توفيق اعظم باشيم.
شناسه خبر : 30545 تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از سمنان؛ سميه مطهري نژاد در مراسم طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در مسجد صاحب الزمان(عج) درجزين بيان کرد: کار فرهنگي حتما نياز به يک گروه دارد و همچون يک پازل بايد کار را انجام دهند.

 

مدير کانون فرهنگي هنري ياس نبي درجزين گفت:   کانون فرهنگي هنري ياس نبي قبل از کرونا تمامي فعاليت ها در مسجد بود و با رويکرد جذب کودکان و نوجوان به مسجد برگزار مي شده است و در زمان کرونا نيز با همان رويکرد جذب در فضاي باز برگزار مي شود.

 

وي افزود: توفيق داشتيم که در طول اين چند سال فعاليت مهمي در حوزه فرهنگ و هنر داشته باشيم و يکي از مهمترين آنها سوق دادن خانواده هايي از اهل تسنن  به مذهب تشيع بوده است.

 

مطهری نژاد گفت:حضور امام جماعت جديد در اجراي فعاليت هاي فرهنگي در سال ۱۴۰۰ در مسجد بسيار تاثير گذار بوده است و اميدواريم در ادامه نيز بهتر از گذشته اين فعاليت ها ادامه داشته باشد.

 

مدير کانون فرهنگي هنري ياس نبي گفت: حضور در فعاليت هاي فرهنگي و مساجد توفيقي است که از جانب خداوند و ائمه اطهار(ع) نصيب بچه هاي مسجد شده است و اميدواريم قدردان اين توفيق اعظم باشيم.