کانون های مساجد در روستاها چراغ فرهنگ و هنر باشند
کانون هاي مساجد در روستاها چراغ فرهنگ و هنر باشند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

کانون های مساجد در روستاها چراغ فرهنگ و هنر باشند

حجت الاسلام موسوي با اشاره به ضرورت توجه به برنامه هاي فرهنگي و هنري در روستاها،گفت: کانون فرهنگي هنري مساجد در روستاها چراغ فرهنگ و هنر را روشن نگاه دارندو برنامه هاي بلندمدت را برنامه ريزي کنند.
شناسه خبر : 30609 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در بازدید از کانون فرهنگی هنری رهروان ولایت روستای کاورد با اشاره به فعالیت این کانون در منطقه پرور ،ابراز داشت: کانون فرهنگی هنری رهروان ولایت تنها نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه پرور می باشد که این منطقه شامل 6 روستا است و نیازمند توجه ویژه در حوزه فرهنگ و هنر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: کانون های مساجد در هر روستا و منطقه ای باید چراغ فرهنگ و هنر را روشن نگاه دانرد و فعالیت های بلند مدت و کوتاه مدت را در ددستور کار خود داشته باشند.

 

وی افزود: کانون فرهنگی هنری رهروان ولایت با توجه به پتانسیل های موجود تمامی روستاهای منطقه را پوشش فرهنگی هنری دهد.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه شبکه های کتابخوانی در بین تمامی اقشار جامعه راه اندازی شود،گفت: این برنامه در قالب برنامه های شنبه های کتاب،باشگاه های کتابخوانی،خلاصه نویسی کتاب،مسابقات کتابخوانی و ... در کانون برگزار شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با بیان اینکه برنامه های کانون های فهما در 12 رواق برنامه ریزی شده است،افزود: انتظار می رود کانون های مساجد برنامه ها را طبق این 12 رواق پیش ببرند تا امتیاز لازم را کسب نمایند و حمایت های مورد نظر هم صورت پذیرد.