دفاع مقدس برگرفته از مکتب امام حسین (ع) بوده است
دفاع مقدس برگرفته از مکتب امام حسين (ع) بوده است
نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

دفاع مقدس برگرفته از مکتب امام حسین (ع) بوده است

حجت الاسلام ديباجي گفت: دفاع مقدس ما برگرفته از مکتب امام حسين(ع)و عاشورا بوده است و قرآن به ما اين درس را داده است و بر اساس آيه قرآن در برابر هجوم متجاوزان بايد ايستادگي کرد.
شناسه خبر : 30716 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي  (فهما) از سمنان؛  حجت الاسلام سید محسن حسيني ديباجي در وبينار تخصصي اربعين حسيني که به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان برگزار گرديد با تسليت اربعين حسيني و گراميداشت هفته دفاع مقدس، بيان کرد : دفاع مقدس ما برگرفته از مکتب امام حسين(ع)و عاشورا بوده است و قرآن به ما اين درس را داده است و بر اساس آيه قرآن در برابر هجوم متجاوزان بايد ايستادگي کرد.

 

نماينده ولي فقيه در سپاه استان سمنان با بيان اينکه مکتب امام خميني (ره)ادامه مکتب سيد الشهدا بوده است ،افزود: هيهات من الذله شعار قيام و مکتب امام حسين(ع) بوده است زير بار ظلم نبايد رفت و انقلاب اسلامي ايران هم در دفاع مقدس در برابر ظلم ستمگران ايستادگي کرد.

وي با بيان اينکه ايثار و از خودگذشتگي از مکتب امام حسين (ع) به رزمندگان دفاع مقدس رسيده است،تصريح کرد: جوانان و نوجواناني که در دفاع مقدس از جان خود گذشتند و به جبهه هاي جنگ تحميلي رفتند به جوانان سپاه امام حسين (ع) اقتدا کردند و به شهادت رسيدند.

 

حجت الاسلام ديباجي اعتقاد به غايت الهي را عامل پيروزي رزمندگان دفاع مقدس دانست و افزود :اخلاص و از خودگذشتگي رزمندگان دفاع مقدس از مکتب عاشورا است و امروز نيز در عرصه هاي مختلف شاهد اين اخلاص در جوانان انقلابي هستيم.