پاسداری از خون شهدا وظیفه همگانی است
پاسداري از خون شهدا وظيفه همگاني است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان:

پاسداری از خون شهدا وظیفه همگانی است

يزداني گفت: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با از خودگذشتگي و ايثار جان خود را فداي انقلاب کرده اند و همه ما بايد پاسدار خون شهدا باشيم.
شناسه خبر : 30760 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از سمنان؛ محمد يزداني در ديدار با خانواده شهيدان ميرکريمي در راستاي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در شاهرود ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس بيان کرد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با از خودگذشتگي و ايثار جان خود را فداي انقلاب کرده اند و همه ما بايد پاسدار خون شهدا باشيم.

 

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان سمنان با بيان اينکه پابوسي مادران و خانواده شهدا توفيق ارزشمندي براي همه ماست، افزود :حرکت کردن در راه شهدا افتخار بزرگي است که نصيب ما شده است و هر چند نميتوانيم مانند شهدا باشيم اما مي توانيم در راه آنان گام برداريم.

 

وي با بيان اينکه خانواده مير کريمي بعنوان يکي از خانواده هاي داراي ۳ شهيد  در استان مي باشند ، گفت: استان ما بايد قدردان اين خانواده که حق بزرگي بر گردن مردم استان دارد باشد.

 

يزداني افزود: ايثار و رشادت رزمندگان در اين خانه از گذشته وجود داشته و با از جان گذشتي فرزندان براي زنده نگه داشتن انقلاب تلاش کردند و امروز نيز فرزندان اين خانواده در عرصه هاي مختلف کارآفريني و ... فعاليت دارند تا براي پويايي و حفظ انقلاب گام بلندي برداشته باشند.