شهدا طلایه‌داران و پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند
شهدا طلايه‌داران و پرچمداران راستين عرصه‌هاي عشق و معرفت هستند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود:

شهدا طلایه‌داران و پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند

مهديان با بيان اينکه شهدا به عنوان طلايه‌داران و پرچمداران راستين عرصه‌هاي عشق و معرفت هستند ،افزود: تجليل، تکريم و سرکشي از خانواده‌هاي شهدا، آزادگان، جانبازان و ايثارگران سبب عزت و پالايش روح انسان مي‌شود.
شناسه خبر : 30763 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از سمنان؛ رضا مهديان در ديدار با خانواده شهيدان ميرکريمي در راستاي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در شاهرود ابراز داشت: آرامش و امنيت امروز کشور را مديون جان‌گذشتگي شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌هاي آنان هستيم.

 

 رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شاهرود ضمن تقدير از برگزاري طرح ملي سه شنبه هاي تکريم توسط کانون هاي مساجد، افزود: تکريم و سرکشي از خانواده شهدا وظيفه همه ما بوده و بايد به فرهنگي در بين مسئولان تبديل شده و نهادينه شود .

 

وي شهدا را به عنوان طلايه‌داران و پرچمداران راستين عرصه‌هاي عشق و معرفت معرفي کرد و تصريح کرد: تجليل، تکريم و سرکشي از خانواده‌هاي شهدا، آزادگان، جانبازان و ايثارگران سبب عزت و پالايش روح انسان مي‌شود.

 

مهديان در ادامه با بيان اينکه اولويت ما در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامي تکريم خانواده معزز شهداست، بيان کرد: تلاش کرده ايم در فرهنگ و ارشاد اسلامي با زبان فرهنگ وهنر رشادت هاي  وايثارگران را بازگو کنيم.

 

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شاهرود با اشاره به اينکه خانواده شهدا افتخار هر منطقه هستند وما مسئولان به اين موضوع افتخار مي‌کنيم،گفت:ديدار با خانواده معزز شهدا روحيه خدمت‌رساني را در مسئولان چندين برابر کرده و ما را قدردان خون شهدا و صبر خانواده آن‌ها خواهد کرد.

کلمات کلیدی: سه شنبه های تکریم