اهتمام به مطالعه از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب در بیانات 19 مهر بوده است
اهتمام به مطالعه از دغدغه‌هاي مهم رهبر معظم انقلاب در بيانات 19 مهر بوده است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

اهتمام به مطالعه از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب در بیانات 19 مهر بوده است

حجت الاسلام موسوي با بيان اينکه توجه به مطالعه و استفاده از ظرفيت کتابخانه‌هاي مساجد مساله مهمي در ارتقاي فرهنگ به شمار مي‌رود، گفت: توجه به کتاب و مطالعه از دغدغه‌هاي مهم رهبر معظم انقلاب بود که در 19 مهرماه در جمع روحانيون استان خراسان شمالي مطرح شد.
شناسه خبر : 31019 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی با گرامیداشت 19 مهر ماه سالروز بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در زمینه کانون های مساجد، بیان کرد: توجه رهبر معظم انقلاب به کانون های مساجد در ایجاد ذوق و شوق اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تاثیرات فر اوانی داشته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان کوتاهی که در زمینه کانون های مساجد داشتند به موضوعات مهمی از جمله پیدا کردن راهکار های متناسب با نیاز های جوانان و نوجوانان جهت جذب به سمت مسجد اشاره کردند.

 

وی با بیان اینکه توجه به مطالعه و استفاده از ظرفیت کتابخانه های مساجد از دیگر تاکیدات معظم له بوده است، افزود: توجه به کتاب و مطالعه از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب بوده است که در این سخنرانی کوتاه به این موضوع اشاره داشته اند.

 

حجت الاسلام موسوی با  بیان اینکه اکثریت کانون های فرهنگی هنری مساجد دارای کتابخانه های مخزن دار و باز هستند، افزود:رسیدگی به کتابخانه ها و برنامه ریزی لازم جهت بهره مندی بیشتر از این ظرفیت در سطح مساجد از اهمیت بالایی برخوردار است که باید بچه های مسجد در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی در جمع روحانیون استان خراسان شمالی در 19  مهر ماه برنامه ریزی برای بچه ها و اهالی مسجد با محوریت امام جماعت مسجد را مورد تاکید قرار دادند.

 

وی با بیان اینکه کانون های فهما ظرفیت مناسبی بسیار خوبی برای جذب کودکان و نوجوانان به مسجد می باشند،افزود: برای جذب و تثبیت کودکان و نوجوانان در مساجد حمایت و توجه بیشتر مسئولان کشوری را می طلبد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: برای تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی می توان از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به نحو شایسته بهره مند شد.