مادران شهدا از برکات انقلاب اسلامی هستند
مادران شهدا از برکات انقلاب اسلامي هستند

مادران شهدا از برکات انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام موسوي گفت: خانواده ها و مادران شهدا از برکات انقلاب اسلامي هستند که اين امر وظايف ما در قبال آنها سنگين تر ميکند و اميد داريم که بتوانيم مقام شهدا را ارج نهيم و از دعاي خير مادران شهدا غافل نشويم.
شناسه خبر : 31094 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما)از سمنان؛ حجت الاسلام سيد علي موسوي در ديدار با خانواده شهيدان احمد پناهي در راستاي اجراي طرح شکوه مادري خانواده ها و مادران شهدا را از برکات اين انقلاب هستند که اين امر وظايف ما در قبال آنها سنگين تر ميکند و اميد داريم که بتوانيم مقام شهدا را ارج نهيم و از دعاي خير مادران شهدا غافل نشويم.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجداستان سمنان بيان کرد: شهدا در راه دفاع از اين مرز و بوم بزرگترين دارايي خود يعني جان شان را تقديم کردند و وظيفه همه ماست که ادامه دهنده راه آنها باشيم.

 

وي خاطر نشان کرد: ديدار با خانواده شهدا توفيق الهي است و خانواده هاي شهدا نماد صبر، ايستادگي و مقاومت هستند و اين خانواده ها با تقديم عزيزان خود در دفاع از انقلاب الگويي براي همه ما هستند.

 

 حجت الاسلام موسوي با اشاره به آغاز فصل دوم طرح ملي سه شنبه‌هاي تکريم در استان سمنان گفت: فصل اول اين طرح سال گذشته با هدف تکريم از خانواده شهدا برگزار شد.  

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجداستان سمنان ضمن بيان اينکه  امسال در تداوم اين طرح ملي، فصل دوم آن با عنوان « شکوه مادري» آغاز شد  اضافه کرد: در اين طرح، تکريم مادران که از جايگاه ويژه در دين اسلام برخوردار هستند محور اصلي است، مادراني که فرزند شهيد دارند و مادراني که فرزندان الگو و نمونه تربيت کرده اند.  

 

وي تصريح کرد:آنچه که به عنوان نکته مهم در اين طرح قابل توجه است اين است که مادران شهدا به عنوان پرورش دهندگان شهدا بوده اند و شهدا از دامان آنها به اين نقطه از اوج معنويت رسيده اند که براي دفاع از آب و خاک اين کشور همه چيز خودشان را در دست گرفتند و تقديم اسلام و نظام و مردم کردند.  

 

حجت الاسلام موسوي گفت: اين طرح مي تواند پيوند خوبي را بين جامعه، نسل جوان، خانواده و مادران شهدا برقرار کند و نقش مهمي در استحکام خانواده دارد و انگيزه مادران اين مرز و بوم را به طرف تربيت صحيح فرزندان دو چندان مي کند.  

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجداستان سمنان با اعلام اينکه اين طرح در فهماي ۱۴۰۰ داراي امتياز است تصريح کرد: شکوه مادري به مدت ۲۶ هفته تا سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ در کليه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان به‌منظور تکريم فرزندآوري و فرزند پروري در منزل يکي از خانواده‌هايي که شاخص‌هاي تکريم را داشته باشند، اجرا مي‌شود.