مولفه‌های معنویت و اخلاق سرلوحه فعالیت‌های کانون‌های مساجد باشند
مولفه‌هاي معنويت و اخلاق سرلوحه فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد باشند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

مولفه‌های معنویت و اخلاق سرلوحه فعالیت‌های کانون‌های مساجد باشند

حجت‌الاسلام موسوي گفت: کانون‌هاي مساجد معنويت و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند و با توجه به اين دو مولفه در راستاي تحقق گام دوم انقلاب اسلامي گام بردارند.
شناسه خبر : 31136 تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از سمنان؛ حجت الاسلام سيد علي موسوي در دومين نشست وبيناري رابطان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان با اشاره به بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي ،بيان کرد: وظيفه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد که يکي از ارکان مسجد محسوب مي شوند طبق فرمايش مقام معظم رهبري توجه به معنويت و اخلاق است.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان افزود:اگر کانون هاي مساجد معنويت و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند و بچه هاي مسجد بدانند که توجه به معنويت و اخلاق گام بلندي در راستاي تحقق گام دوم انقلاب اسلامي مي باشد.

 

وي در ادامه روحيه جهادي در بين بچه هاي مسجد را لازمه کار در مسجد دانست و تصريح کرد:روحيه جهادي از ابتداي انقلاب اسلامي در جامعه وجود داشته است و رزمندگان اسلام براي دفاع از ميهن اسلامي با روحيه جهادي وارد ميدان شدند و امروز نيز بچه هاي مسجد بار همين روحيه در جنگ نرم با دشمنان حضور پيدا مي کنند.

 

حجت الاسلام موسوي با اشاره به اينکه توجه به جوانان مورد تاکيد مقام معظم رهبري است ،بيان کرد:ارکان مسجد براي جذب جوانان و نوجوانان به مساجد بيشتر تلاش کنند و اگر جوانان و نوجوانان در مسجد حضور داشته باشند قطعا موفقيت بيشتري در اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي هنري در راستاي ترويج فرهنگ ديني وانقلابي کسب خواهد شد.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان با اشاره به اهميت فعاليت کانون هاي مساجد در سومين رويداد ملي فهما،افزود: انتظاري که از کانون هاي رابط داريم اين است که به کانون هاي زيرمجموعه خود کمک کنند تا بهتر از سال هاي قبل در رويداد ملي فهما حضور پيدا کنند تا شاهد موفقيت استان سمنان در سومين رويداد ملي فهما باشيم.

 

وي با بيان اينکه رويداد فهما در سال 1400 گسترده تر شده است ،افزود:کانون هاي فرهنگي هنري مساجد علاوه بر فعاليت در رواق هاي مختلف در برنامه هاي خودجوش نيز مي توانند برنامه هاي خود را ثبت کنند و امتيازات لازم را کسب نمايند.

 

حجت الاسلام موسوي با اشاره به گستردگي بيشتر رويداد ملي فهما نسبت به سال هاي گذشته، گفت:در فهما 1400 هر استان در 12 رواق مي تواند کسب رتبه داشته باشد و اميد داريم که استان سمنان 36 مقام برتر در رواق هاي 12 گانه داشته باشم به نحوي که در هر رواق 3 کانون برتر معرفي کنيم.