تعامل میان کانون‌های فرهنگی هنری و بسیج نقش مهمی در رونق فعالیت‌های مسجد دارد
تعامل ميان کانون‌هاي فرهنگي هنري و بسيج نقش مهمي در رونق فعاليت‌هاي مسجد دارد
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

تعامل میان کانون‌های فرهنگی هنری و بسیج نقش مهمی در رونق فعالیت‌های مسجد دارد

حجت الاسلام مطيعي گفت: همکاري و تعامل کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با بسيج براي رونق و توسعه بيشتر فعاليت هاي مسجد بسيار ارزشمند است.
شناسه خبر : 31243 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از سمنان؛ حجت الاسلام «مرتضي مطيعي» امروز دوشنبه 26 مهر در ديدار با «مرتضی طاهریان» معاون ساماندهي و شبکه سازی ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور با اشاره به فعالیت هم زمان بچه هاي مسجد در کانون و بسيج مسجد اظهار کرد: تعامل کانون مسجد و بسيج عامل مهمي براي  موفقيت هر دو ارگان و در نهايت ارتقا فعالیت های مسجد است.

 

نماينده ولي فقيه در استان سمنان گفت: هماهنگي و تعامل پايگاه هاي مقاومت بسيج و کانون هاي هاي فرهنگي هنري مساجد بسيار ارزشمند است که نتيجه آن رونق بيشتر مسجد مي شود؛ ضمن اینکه رهبر معظم انقلاب نيز در سخنراني در استان خراسان شمالي در سال ۹۱ به تعامل کانون هاي مساجد و بسيج تاکيد داشتند تا براي جذب نوجوانان و جوانان بيشتر برنامه ريزي و تلاش شود.

 

حجت الاسلام مطيعي گفت: انتظاري که از دستگاه هاي متولي در سطح کشوري وجود داريد اين است که در زمينه حمايت از کانون ها توجه بيشتري شود تا کانون ها بتوانند با روحيه بهتري به کارهاي فرهنگي اقدام کنند.

 

امام جمعه سمنان تصريح کرد:مساجد استان سمنان  ميزبان جوانان بسياري است و براي تشويق بيشتر جوانان بايد برنامه ها و حمايت بيشتري از کانون ها صورت پذيرد.