اطلاعات کانون‌های فهما به صورت منظم در سامانه بچه‌های مسجد ثبت‌می شود
اطلاعات کانون‌هاي فهما به صورت منظم در سامانه بچه‌هاي مسجد ثبت‌مي شود
معاون ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان؛

اطلاعات کانون‌های فهما به صورت منظم در سامانه بچه‌های مسجد ثبت‌می شود

طاهريان گفت: در سامانه بچه‌هاي مسجد اطلاعات کانون‌هاي فهما به صورت منظم ثبت شده است و اميدواريم در سال جاري ظرفيت‌ها بهتر شناسايي شود.
شناسه خبر : 31250 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي  (فهما)از سمنان؛ مرتضي طاهريان در ديدار با مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان ضمن تقدير از توجه خوب مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان به کانون هاي مساجد استان بيان کرد: در طول دوران تصدي آقاي فلاح در استان هاي مختلف شاهد توجه ويژه به کانون هاي مساجد بوده ايم.

 

معاون ساماندهي و شبکه سازي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور  با اشاره به اينکه در سال هاي اخير رويداد ملي فهما در کانون ها در حال برگزاري است، گفت: هدف از اين رويداد معرفي ظرفيت هاي مساجد سطح کشور مي باشد که فعاليت ها در حوزه هاي فرهنگ، هنر و فضاي مجازي در قالب ۱۲ رواق صورت مي پذيرد.

 

وي افزود: در سامانه بچه هاي مسجد اطلاعات کانون ها به طور منظم ثبت شده است و اميدواريم در سال جاري ظرفيت ها بهتر شناسايي شود .

 

طاهريان با بيان اينکه سومين رويداد فهما در سال جاري در حال برگزاري است ، گفت: انتظار مي رود که کانون هاي مساجد استان سمنان امسال نيز بتوانند جايگاه خوبي در سطح کشور کسب نمايند.