فعالیت در کانون های مساجد بسیار مقدس است
فعاليت در کانون هاي مساجد بسيار مقدس است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان :

فعالیت در کانون های مساجد بسیار مقدس است

فلاح با تقدير از فعاليت بچه هاي مسجد در حوزه فرهنگ و هنر، گفت: حضور و فعاليت در مساجد بسيار مقدس است که بچه هاي مسجد بايد قدردان اين نعمت بزرگ باشند.
شناسه خبر : 31251 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از سمنان؛ فرشيد فلاح لاله زاري در ديدار با معاون ساماندهي و شبکه سازي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور با تقدير از فعاليت بچه هاي مسجد در حوزه فرهنگ و هنر، بيان کرد: حضور و فعاليت در مساجد بسيار مقدس است که بچه هاي مسجد بايد قدردان اين نعمت بزرگ باشند.

 

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان با بيان اينکه کار در مسجد و فعاليت کانون هاي مساجد بسيار ارزشمند است، افزود: کار در کانون هاي مساجد هم ديني است و هم در حوزه فرهنگ و هنر فعال است.

 

وي در ادامه با اشاره به اينکه در استان سمنان طرح خوبي با کانون هاي مساجد در حوزه روستايي آغاز شده است ،افزود:  در اين طرح در ۲۰ منطقه روستايي و شهرهاي کوچک با ارايه طرح و برنامه بومي از سوي روستا برنامه هاي مختلفي اجرا خواهد شد.

 

فلاح با بيان اينکه در اين طرح سعي بر انتخاب کانون هاي مساجد فعال داشته ايم تا بعنوان يک پايگاه منتخب در روستا باشد،گفت: با نهادهاي مختلف هماهنگي صورت گرفته است تا حمايت بيشتري از اين طرح صورت پذيرد تا يک برنامه جشنواره روستايي با عنوان 《به توان مردم》 برگزار شود.

 

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان در پايان حمايت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و دفتر فرهنگ روستا و عشاير از اين طرح را خواستار شد تا در اجراي بهتر اين طرح موفقيت بيشتري کسب شود.