رویداد ملی فهما اتفاقی مبارک در سطح کانون‌های مساجد بوده است
رويداد ملي فهما اتفاقي مبارک در سطح کانون‌هاي مساجد بوده است
معاون ساماندهی و شبکه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

رویداد ملی فهما اتفاقی مبارک در سطح کانون‌های مساجد بوده است

طاهريان گفت: رويداد ملي فهما اگر از يک دريچه واقع بينانه و براساس مقتصيان زمان ديده شود اتفاق بسيار مبارک در کانون هاي مساجد بوده است.
شناسه خبر : 31252 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما)از سمنان؛ مرتضي طاهريان در نشست با مدير و پرسنل ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان با تقدير از تلاش هاي همکاران ستاد استان در اجراي برنامه هاي رويداد ملي فهما،بيان کرد:رويداد ملي فهما اگر ما از يک دريچه واقع بينانه و براساس مقتصيان زمان ديده شود اتفاق بسيار مبارک در کانون هاي مساجد بوده است.

 

معاون ساماندهي و شبکه هاي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور با بيان اينکه در ستاد کانون هاي مساجد با چالش هاي متعددي روبرو بوده ايم ، افزود: فقر منابع اطلاعات و آمار يکي از مهترين چالش ها بود که رويداد فهما اين چالش را اصلاح کرد.

 

وي با اشاره به اينکه رويداد ملي فهما به گونه اي  طراحي شده که اطلاعات نادرست به مرور زمان مشخص و اصلاح خواهد شد ،تصريح کرد: يکي از نکات مهمي که در رويداد ملي فهما اتفاق افتاد شناسايي علايم حياتي کانون ها و کسب اطلاعات دقيق و بروز از کانون ها بوده است.

 

طاهريان با بيان اينکه رويداد ملي فهما فاصله ها را کم کرد ،تصريح کرد : در رويداد فهما کانون هايي که در دورترين نقطه استان هستند نيز مي توانند گزارش بروز برنامه هاي خود را ارسال کنند و با ستاد هاي استاني و کشوري ارتباط برقرار کنند.

 

معاون ساماندهي و شبکه هاي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور افزود: رويداد  فهما باعث شد تا حمايت ها از کانون ها نيز هدفمند شود و بر اساس گزارش ها و ارزيابي ها حمايت ها صورت مي پذيرد.